پیروزی انقلاب اسلامی، نتیجه همراهی دو عنصر دین و مردم بود

حجت السلام والمسلمین نوری، پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه همراهی دو عنصر دین و مردم در کنار هم خواند و گفت: انقلاب اسلامی امروز انقلابی جهانی است و با وجود تمام تحریم ها و دشمنی دشمنان، استوار و مقتدر ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت السلام والمسلمین رضا نوری -نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی- شامگاه سه شنبه یازدهم بهمن ماه در نخستین برنامه «10شب، 10 مسجد»، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و میلاد حضرت جواد الائمه  علیه السلام و ولادت حضرت امیر مومنان علی علیه السلام، برای مردم انقلابی حاضر بخشی از ابعاد ارزشمند پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح و تبیین کرد.



وی پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه همراهی دو عنصر دین و مردم  در کنار هم خواند و گفت: هر جا دین بود و مردم نبودند،  نتیجه اش شهادت امام بود؛ در دوران امیر المومنین علیه السلام و یا واقعه عاشورا یا جریان امام جواد علیه السلام و شکست مناظره کنندگان، دین بود و می درخشید، ولی و حجت دین بود اما مردم نبودند و دشمنان امام را شهید کردند.



حجت السلام و المسلمین نوری حساسیت و غیرت دینی داشتن را مورد تأکید قرار داد و ادامه داد: انقلاب اسلامی با محوریت این موضوع امروز انقلابی جهانی است و با وجود تمام تحریم ها و دشمنی دشمنان که تلاششان زدودن دین مردم بود، امروز استوار و مقتدر ایستاده است.



وی، موضوع مسئولیت پذیری و اخلاص را به آحاد مردم حاضر توصیه کرد و گفت: جوانان دیندار و مسئول، هشت سال از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند، جوان هایی که اخلاق و فکر و اندیشه دینی آنها را پرورش داده بود.



وی بار دیگر به تحریم های دشمنان اشاره و تأکید کرد: هرجا که برای ترس از دین و تضعیف دینداری، دشمن ما را تحریم کرد، باید با نگهداری قویتر و محکم تر از دین و حضور و مسئولیت پذیری خالصانه در مقابل دشمن بایستیم.
 

 

کد خبر 1250008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha