ویژه برنامه های جشن و شادی میلاد جوادالائمه (ع) در کانون های مساجد جهرم

نعمت اللهی گفت: آیین های جشن و سرور سالروز ولادت حضرت جوادالائمه (ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

محسن نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آیین های جشن و سرور سالروز میلاد حضرت امام جواد (ع)، نهمین ستاره از آسمان امامت و ولایت در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: این آیین ها شب گذشته با نوای مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) و بیان فضائل این امام همام با حضور پرشور بچه های مسجد همراه شده است.

 

وی بیان کرد: در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» برگزاری آیین جشن میلاد جواد الائمه (ع) با سخنرانی حجت الاسلام دستداده امام جماعت مسجد برگزار شد که وی در خصوص فضائل، ویژگی ها و شاخصه های آن حضرت همچون جود، سخاوت و بخشش به سخنرانی پرداخت.

 

نعمت اللهی ادامه داد: این برنامه با مولودی خوانی ذاکرانی همچون قناعت پیشه، عطایی و بشارتی در وصف امام نهم شیعیان ادامه پیدا کرد.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور مولا جوادالائمه (ع) در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» گفت: این ویژه برنامه جشن و سرور با مداحی عطایی ذاکر و عضو این کانون فرهنگی هنری برگزار شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم عنوان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» نیز در شب میلاد حضرت امام جواد (ع) با برگزاری مراسمی به سخنرانی حجت الاسلام نسابه امام جماعت مسجد این مناسبت فرخنده را به جشن نشستند.

 

وی اظهار کرد: این آیین ها همچنین در دیگر کانون های فرهنگی هنری مساجد همچون «مشکات الرضا (ع)» با سخنرانی حجت الاسلام دستداده، «شهید مطهری» با سخنرانی حجت الاسلام کارگر، «منتظران ظهور» و دیگر کانون های فرهنگی هنری در بخش های سیمکان و کردیان شهرستان جهرم برگزار شده است.

 

کد خبر 1250031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha