پرداخت ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به زوجین رضوانشهری

صفوی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک های عامل در شهرستان رضوانشهر به زوجین پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سید نادر صفوی صبح امروز(چهارشنبه، 12بهمن) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: توجه به اشتغال و ازدواج جوانان از مسائل بسیار مهم جامعه امروز به شمار می‌رود.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه توجه به اشتغال و همچنین ایجاد انگیزه مثبت برای ازدواج در جوانان باید جزو دغدغه های اصلی مسئولان باشد افزود: برای برگزاری مراسم ازدواج جوانان باید سالن و اماکن مناسب به صورت رایگان در اختیارشان قرار بگیرد.

 

 وی گفت: ۲۰ درصد از امکانات مراکز رفاهی و دستگاه‌های دولتی در قالب یک کمیته در اختیار دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرار گیرد و این کمیته فضایی را فراهم کند تا زوج‌های جوان بتوانند برای مراسم جشن و ازدواج خود از آن استفاده کنند.

 

صفوی با تایکد بر فراهم کردن بستر لازم برای ازدواج جوانان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک های عامل در شهرستان به زوجین پرداخت شده است.

 

فرماندار رضوانشهر با اشاره به نقش جوانان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همه ما باید آن فضا را برای جوانان که نسل بعد از انقلاب هستند مهیا و در راستای سیاست دولت مردمی که همان جوان گرایی و ایجاد نشاط اجتماعی است، تلاش کنیم.

کد خبر 1250033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha