انقلاب اسلامی ایران ترسیم کننده راه رهایی برای آزادگان جهان است

جوانمرد ضمن تبیین برنامه های فرهنگی دهه فجر شهرستان زرندیه گفت: انقلاب اسلامی ایران ترسیم کننده راه رهایی برای آزادگان جهان است.

احمد جوانمرد، ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری بزرگ مردی از دیار آفتاب و با حمایت های و همدلی ملتی آگاه و ولایتمدار به پیروزی رسیده است و اکنون چهل و چهار سال از عمر با برکت این انقلاب میگذرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، افزود: امروز شاهد توطئه های دشمنان هستیم که در صدد تخریب ارزش های انقلاب و باورهای جوانان هستند و تمام تلاش و توان خود را در این راه بکار گرفته اند.

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در حوزه های مختلف، بیان کرد: امروز در همه حوزه ها شاهد پیشرفت و شکوفایی هستیم و ملت ایران قدردان امام، رهبر انقلاب و خون مطهر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هستند و با حرکت در خط ولایت و هوشیاری توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

 

جوانمرد بیان کرد: نسل جوان و نوجوان باید بدانند که این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و خون های پاکی برای به ثمر نشستن آن بر زمین ریخته شده که ما باید امروز با آگاهی و هوشیاری حافظ دستاوردهای انقلاب باشیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به برنامه های فرهنگی دهه فجر شهرستان زرندیه، گفت: برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، مسابقات، محافل قرآنی و ... با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و دستگاه های فرهنگی و ... ترتیب بداده شده است که برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری فجر از جمله این برنامه ها است.

 

وی با اشاره به اینکه این نامیشگاه در 13غرفه های دایر شده است، بیان کرد: غرفه کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه طراحی و نقاشی،  غرفه خوشنویسی، غرفه روزشمار انقلاب،  غرفه گرافیک و آثار هنری، غرفه قرآن،  غرفه جوانی جمعیت، غرفه بصیرت رسانه‌، غرفه آسیبهای اجتماعی،  غرفه صنایع دستی، غرفه اقتصاد مقاومتی،  غرفه مینا کاری و  ایستگاه نقاشی از جمله آنها است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه از امروز 12 بهمن دایر می شود و علاقمندان به بازدید می توانند تا روز 22 بهمن همه روز از ساعت 8 الی 5 عصر برای بازدید به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه مراجعه کنند.

کد خبر 1250044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha