تبیین فلسفه و حقیقت انقلاب اسلامی رسیدن به گفتمان مهدویت و ظهور امام عصر(عج) است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبیین انقلاب اسلامی گفت: تبیین فلسفه و حقیقت انقلاب اسلامی رسیدن به گفتمان مهدویت و ظهور امام عصر(عج) است.

حجت الاسلام کاظم شکری با تبریک ایام الله دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: انقلاب اسلامی در مسیر انتظار و خدمت در انتظار با هدف تحقق گفتمان مهدویت شکل گرفت. 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: تبیین فلسفه و حقیقت انقلاب اسلامی رسیدن به گفتمان مهدویت و ظهور امام عصر(عج) است.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین جایگاه انقلاب اسلامی اظهار کرد: اصلاح کشور با محوریت انقلاب اسلامی برگرفته از شریعت حقیقی اسلام با هدف توجه به این معنا است که به مهدویت و انتظار حضرت مهدی(عج) دست یابیم. 

 

خدمت ها به مردم باید جهت انتظار داشته باشد

 

وی با بیان اینکه تلاش های مسئولان و مجریان خدمت گذار مردم با محوریت مهدویت و در مسیر نقطه شروع پرچمداری اسلام در جریان ظهور امام مهدی(عج) است توضیح کرد: حضرت امام خمینی(ره) در جریان انقلاب اسلامی می فرمایند که اگر مسائل مادی مسئولان را از رسالت حقیقی آن ها منحرف کند، خطری بزرگ برای اهداف عظیم انقلاب پیش خواهد آمد. 

 

حجت الاسلام شکری فرهنگ، دین . جهت گیری های اصیل انقلاب اساس را مهمترین مولفه های مورد توجه آحاد جامعه به ویژه مسئولان خواند و توضیح داد: اهداف عظیم انقلاب ایجاد حکومت جهانی اسلام به پرچمداری امام زمان (عج) است. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1250048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha