دلدادگان ايران اسلامي با رژه موتوري چهل و چهارمین بهار انقلاب را جشن گرفتند

همزمان با دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود تاريخ ساز بنيانگذار انقلاب اسلامي به ميهن؛ عاشقان، پاسداران و حافظان ايران اسلامي با برگزاري رژه موتوري و پخش نواهای انقلابی چهل وچهارمین بهار انقلاب را در سراسر گیلان جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، طنین انقلاب به صدا درآمد، صبح امروز (چهارشنبه، 12بهمن) در سراسر گیلان و شهر ماسال نواهای انقلابی طنین انداز شد، نواهایی که در طول چهار دهه گذشته همواره بر زبان مردم این سرزمین جاری بود.

 

يگان‌های نظامی، انتظامی و بسيجيان با برگزاری رژه موتوری از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا گلزار ملكوتی شهدای شهر ماسال؛ سالروز ورود تاريخی بنيانگذار انقلاب اسلامی به ميهن عزيزمان را گرامی داشتند و بار ديگر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران را در برابر انظار جهانيان به نمايش گذاشتند.

 

يگان‌های موتوری نيروهای مسلح و آحاد مختلف مردم با حضور در اين آيين با شكوه بار ديگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا، ولايت فقيه و مقام معظم رهبری حضرت آيت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجديد بيعت كردند.

 

مردم ولايتمدار و انقلابی شهرستان ماسال با ادای احترام به پرچم مقدس و پر افتخار جمهوری اسلامی ايران و بزرگداشت ياد و خاطره امام راحل و شهدا؛ پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی را نشانه پيوند بيش از پيش ملت با انقلاب و نظام و پاسخ قاطع و شكننده ملت سرافراز به بی‌شرمی و گستاخی‌های دشمنان دانستند.

 

غلامرضا گیل چالانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: پس از سال ها حکمرانی طاغوت، سرانجام در دوازدهم بهمن ماه سال ۵۷، روزی مهم و تاريخي در این كشور رقم خورد که به عنوان یکی از مهمترین حرکت‌های مردمی و یکی از تاثیرگزارترین جنبش‌های سیاسی انقلابی در سراسر دنیا محسوب می‌شود.

 

فرماندار ماسال افزود: پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد.

 

وی گفت: دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

 

 

کد خبر 1250049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha