زنگ انقلاب در زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به صدا در آمد

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب، زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین به صدا در آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، به رسم هرساله و با هدف تجدید میثاق با آرمان های بزرگ مرد تاریخ ایران، زنگ انقلاب با حضور گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار استان مرکزی و مسئولان در خانه تاریخی امام خمینی(ره) در شهرستان خمین به صدا در آمد.

 

بنا بر این گزارش در این مراسم که همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام خمینی (ره) به وطن، با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و معاونین استاندار، فرماندار خمین و ... برگزار شد، زنگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیت حضرت امام خمینی (ره) در خمین نواخته و بیت تاریخی ایشان در خمین گلباران شد.

 

گلباران حجره طلبگی امام همزمان با سالروز ورود تاریخی ایشان به کشور

 

همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در 12 بهمن سال 57 به ایران اسلامی که از آن به پرشکوهترین استقبال تاریخی نیز یاد می شود، حجره محل تحصیل امام خمینی(ره) در شهر اراک نیز با حضور گسترده مردم و مسولان به رسم هر ساله گلباران شد.

 

مردم استان مرکزی همچون سایر مردم انقلابی ایران اسلامی در 12 بهمن با برپایی مراسم جشن و شادی این روز پر افتخار را جشن گرفته و با این برنامه ها به استقبال دهه فجر می روند.

 

در این مراسم شرکت کنندگان ضمن تجدید میثاق با آرامان های امام، رهبر انقلاب و شهدا، این پیروزی بزرگ را جشن گرفته و یا حضور در برنامه ها اعلام می دارند که ادامه دهنده راه امام، شهدا و ارزش های انقلاب هستند.

 

روایت پیشرفت

 

اکنون که قطار انقلاب به مقصد چهل و چهارم رسیده و همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت در حال حرکت است، برنامه های دهه فجر امسال استان مرکزی همچون سایر نقاط ایران اسلامی با شعار «روایت پیشرفت» اجرا می شود.

 

در این راستا تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی برای همگان به ویژه نسل جوان و نوجوان امری ضروری است و همگان باید بیش از گذشته با پیشرفت های گسترده این مرز و بوم در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، صنعت، کشاورزی، خدمات و ... آشنا شوند.

 

ادارات، سازمان ها و نهادهای مختلف به بیان دستاوردهای خود در طول سال های انقلاب می پردازند و این مهم راهی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان همیشگی انقلاب است که همواره از همان آغازین روزهای انقلاب در صدد خدشه دار کردن ارزش های انقلاب و ضربه زدن به این نظام بوده و هستند.

 

 

کد خبر 1250058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha