دشمن از اقتدار و موفقیت ایران اسلامی در منطقه عصبانی است

عباسی با اشاره به تلاش دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای انحراف و نابودی این انقلاب جهت دست‌یابی به اهداف شومش گفت: دشمن از اقتدار و موفقیت ایران اسلامی در منطقه عصبانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز(چهارشنبه، ۱۲ بهمن) در مراسم بزرگداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی که در گلزار شهدای رشت برگزار شد گفت: امام راحل به ما درس آزادگی و گفتمان عدالت اجتماعی در مسیر تعالی و پیشرفت را داد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل از انقلابی‌ترین چهره‌های معاصر بود که به ملت ایران عزت، اقتدار و آزادی بخشید افزود: با شهدا پیمان می‌بندیم از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی فروگذار نکنیم.

 

عباسی با اشاره به تلاش دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای انحراف و نابودی این انقلاب جهت دست‌یابی به اهداف شومش اظهارکرد: جنگ تحمیلی، تحریم‌های ناجوانمردانه، نفوذ فرهنگی، اغتشاش و ناآرامی و همه تمام تحرکات دشمن در طول این ۴۴ سال با شکست مواجه شد و این عصبانیت دشمن نشان از پیروزی و اقتدار ایران اسلامی است.

 

وی توهین به ساحت مقدس قرآن، پیامبر(ص) و ولایت فقیه را نشان از استیصال دشمن دانست و گفت: ارکان نظام به پشتوانه مردمی با بصیرت و آگاه، محکم و مقتدر در برابر دشمن ایستاد و مسیر درست را طی می‌کند.

 

استاندار گیلان با اشاره به تلاش دشمن در انتخابات جهت کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم و ایجاد یاس در جامعه اذعان کرد: دشمنان خارجی و همدستان داخلی آنان بر طبل ناامیدی کوبیدند، اما با حضور مردم در انتخابات، دولتی انقلابی با پشتوانه رهبری ایجاد شد تا مسیر پیشرفت انقلاب طی شود.

 

وی مشکلات و موانع پیش روی نظام را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: ۴۴ سال افتخار نظام را با اقتدار جشن می‌گیریم و اعلام می‌کنیم گفتمان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که هدیه امام راحل به ملت ایران است را قدر دانیم.

 

عباسی با بیان اینکه دشمن متوجه اقتدار نظام شده و هراسان است تصریح کرد: امروز دولت توانسته است علی‌رغم همه فشارهای وارد شده، تمام استقراض بانکی را پرداخت کرده و مردم را از اقتصاد یارانه‌ای نجات دهد و در آینده شاهد خبرهای خوشی خواهیم بود.

 

وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر در گیلان تصریح کرد: در این ایام چهار هزار  و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی، فرهنگی و خدماتی در قالب یک هزار و ۱۲۷ پروژه افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

 

استاندار گیلان از تحقق ۹۶ درصدی اشتغال تعهد شده گیلان خبرداد و بیان کرد: در تلاشیم تا این تعهد را تا پایان سال به صددرصد برسانیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم باید کامشان با ثمرات انقلاب اسلامی شیرین شود خاطرنشان ساخت: دشمنان در تلاش هستند با ایجاد ناامیدی و یاس در مردم به اهداف شومشان برسند اما این انقلاب به مقصد خود خواهد رسید.

 

گفتنی است، اسدالله عباسی، استاندار گیلان و آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان صبح امروز در نخستین روز از دهه مبارک فجر با همراهی معاونان استاندار، فرماندار رشت و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در گلزار شهدای رشت حضور یافتند و با قرائت فاتحه و اهدای گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

کد خبر 1250063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha