تبلیغات مسموم دشمن در فضای مجازی اوج درماندگی آنان را نشان می دهد

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مبارزه در راه خدا سختی دارد و امروز ما در جنگ تمام عیار هستیم، اما آینده کشور و ملت ایران درخشان خواهد بود، گفت: ناجوانمردی های دشمنان در فضای مجازی و تبلیغات دروغین، اوج درماندگی شان را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۱۲ بهمن) در آیین نواختن زنگ انقلاب در مسجد آقاحسین بن علی(ع) شهر ایلام، اظهار کرد: ما در انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده ایم و خواست مردم همان شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بوده است.

 

حجت الاسلام  الله نور کریمی تبار با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور در رژیم ستم شاهی این بود که استقلال نداشتیم، افزود: شاه که در راس حکومت بود سرسپرده و دست نشانده آمریکایی ها و انگلیسی ها بود و تمام هم و غم او این بود که خواسته دشمنان تامین شود.

 

وی یادآور شد: انگلیسی ها جنایت های بزرگی در کشور ما در زمان رژیم پهلوی رقم زدند، حدود ۹ میلیون ایرانی بر اثر قحطی که انگلیسی های به صورت مصنوعی ایجاد کرده بودند، از گرسنگی تلف شدند، آمریکایی ها هم با تصویب قانون کاپیتولاسیون، جنایت های بزرگی را در حق ملت ایران روا داشتند، حق توحش از ملت ایران می گرفتند، آمریکایی ها هواپیمایی های جنگی ایران را برای جنگ ویتنام بدون اطلاع ایران استفاده کردند و این اوج خواری شاه بود.

 

امام جمعه ایلام  یادآور شد: بعداز تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون، بزرگ مردی به نام امام راحل با علیه این قانون قیام کرد و حرکت امام در دفاع از استقلال، عزت و انسانیت مردم ایران آغاز شد و در این راه هزینه هم داد و آنچنان فضایی اختناقی  بر ایران حاکم شد که هیچ کس نمی توانست نام امام را بر زبان بیاورد.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: مشیت الهی این بود که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد در حالی که هیچ نظریه پردازی احتمال نمی داد که حکومتی به نام دین و اسلامی به پیروزی برسد و تا کنون نیز تداوم داشته باشد و خدا این افتخار را نصیب مردم ایران کرد که برای استقلال و آزادی خود قیام کرده و آمریکایی ها و انگلیسی ها و طاغوت های حاکم بر مردم را بیرون کنند.

 

وی با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی نیز توطئه های دشمنان بر علیه این انقلاب آغاز شد، افزود: وضعیت ذلت باری که ملت ایران در زمان پهلوی داشت امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، اما هنوز برخی در کشور هم وجود دارند که چشمشان به آمریکایی ها و خارج از کشور است اما خدا خواسته است که این مردم را با عزت حمایت شوند و با مدیریت صحیح و الهی ولایت فقیه امروز کشور در اوج اقتدار قرار دارد و در طول ۸ سال جنگ، یک وجب از کشور به دست بیگانه سپرده نشد.

 

امام جمعه ایلام  با بیان اینکه هشت سال مقاومت ملت ایران در برابر بیگانگان پشتوانه ای شد که بر روی پای خود بایستیم و امروز از برکت خون شهدا و تلاش دانمشندان، ایران به عنوان یک کشور مقتدر هیچ کشوری و قدرتی جرات تهاجم ندارد و این افتخار جمهوری اسلامی است و خواست مردم برای اداره کشور از طریق انتخابات محقق می شود و یکی از دموکراسی ترین کشورهای دنیا هستیم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: با وجود این تحریم های فلج کننده، مردم ما به عهدی که با خدا بسته اند پای بند هستند و امروز ایران به عنوان یک قدرت جدید در برابر آمریکا و روسیه در جهان مطرح می شود امروز ایران در تمام رشته های پزشکی دارای تخصص و فوق تخصص هستیم و امروز ایران اسلامی پذیرای بیماران سایر کشورها برای درمان است.

 

وی با بیان اینکه مبارزه در راه خدا سختی دارد و امروز ما در جنگ تمام عیار هستیم، اما آینده کشور و ملت ایران درخشان خواهد بود، خاطرنشان کرد: ناجوانمردی های دشمنان در فضای مجازی و تبلیغات دروغین، اوج درماندگی دشمنان است و این نسل جوان زمینه ساز نهضت جهانی حضرت ولی عصر(عج) خواهند بود و لازم است که امروز نسل جوان خود را با علم و دانش برای آینده بهتر آماده کنند.

 

کد خبر 1250070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha