آیین اعتکاف در ۸۵ مسجد استان البرز با رویکرد شیوه های نوین برپا می شود

حجت الاسلام صفدری با اشاره به اینکه فضاسازی مساجد با محوریت برپایی آیین اعتکاف در دستور کار قرار گرفته است گفت: آیین اعتکاف در ۸۵ مسجد و در تمامی مصلی های نمازجمعه این استان با هدف تقویت باورهای دینی و ایمانی برپا می شود.

حجت الاسلام محمد صفدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی آیین اعتکاف در سطح مساجد استان البرز گفت: فضاسازی مساجد با محوریت برپایی آیین اعتکاف در دستور کار قرار گرفته است.

 

معاون امور فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: آیین اعتکاف در 85 مسجد و در تمامی مصلی های نمازجمعه این استان با هدف تقویت باورهای دینی و ایمانی برپا می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی اعتکاف به عنوان برنامه های برای خودسازی و ارتقاء معرفت بیان کرد: تفاوت و تمایز این دوره از آیین اعتکاف با دوره های پیش از این در طرح های فرهنگی و بصیرت افزایی در قالب ارائه شیوه نامه نوین است.

 

وی اظهار کرد: توجه به حضور نوجوانان در قالب طرح اعتکاف دانش آموزی از جمله اهداف اجرایی این طرح است که طی آن نسبت به جریان بخشی پویایی و تحرک قشر دانش آموزی تلاش شده است.

 

معاون امور فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز توضیح داد: برپایی حلقه های گفتمان به عنوان هیئت های اندیشه ورزی ویژه دانش آموزان با هدف بصریت افزایی از جمله این برنامه ها است.

 

 

کد خبر 1250094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha