سوالی از رئیس جمهور در دستور کار نیست

حسینی درباره خبری مبنی بر اینکه اختلاف میان مجلس و دولت وجود دارد و قرار است مجلس طرح سوال از رییس جمهور را در دستور کار قرار دهد، گفت: این مطلب هیچ مبنا و اساسی ندارد و باعث شگفتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن) در حاشیه جلسه هیات دولت درباره خبری مبنی بر اینکه اختلاف میان مجلس و دولت وجود دارد و قرار است مجلس طرح سوال از رییس جمهور را در دستور کار قرار دهد، گفت: این مطلب هیچ مبنا و اساسی ندارد و باعث شگفتی است از جمله برخی سایت‌ها و کانال‌های خبری و خبرگزاری‌ها که در ایام اغتشاشات فعال بودند و به نوعی آتش‌بیار معرکه بودند اکنون هم دنبال فتنه‌انگیزی جدیدی هستند تا اختلاف بین مجلس و دولت را دامن بزنند و تلقی شود که اختلاف وجود دارد در حالی که تعامل سازنده است.

 

وی در تشریح بیشتر این خبر گفت:‌ خبر این بود که بحث سوال از رییس جمهوری در مجلس مطرح شده که براساس اصل ۸۸ قانون اساسی حداقل یک‌چهارم نمایندگان باید این تقاضا را داشته باشند. ما در سال گذشته یک مورد داشتیم و آن هم منتفی شده است و مورد دیگری نداشتیم. اینکه یک پایگاه خبری یا یک خبرگزاری بنویسد که احتمالا یکی از نمایندگان درصدد جمع‌آوری امضاء هستند - آن‌هم در آغاز دهه فجر - واقعاً جای تعجب دارد و حسن نیتی در این رفتارها نمی‌بینیم امیدواریم که این رفتارها را اصلاح کنند.

کد خبر 1250156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha