ابوالحسینی با اشاره به اتمام پروژه های نیمه تمام فرهنگی یزد گفت: بالاخره مجتمع فرهنگی امام علی (ع) و تالار مرکزی یزد تا هفته دولت تا هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، محود جواد ابوالحسینی معاون امور عمرانی استانداری یزد شب گذشته در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های عمرانی هستیم.

 

وی افزود: با توجه به سفر اخیر رییس جمهور شاهد بهره برداری پروژه های شاخص بودیم اما پروژه های آماده بهره برداری تعداد ۳۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار مو صد میلیارد تومان اشتغال برای بیش از دو هزار نفر ایجاد کرده است.

 

ابوالحسینی ادامه داد: بیشترین پروژه مربوط به شهرستان یزد است که اعتباری بالغ بر ۵۵۸ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است.

 

وی گفت: ما در دهه فجر امیدواریم میزبان معاون رییس جمهور ، وزیر ورزش و جوانان، و رییس انرژی اتمی باشیم که پروژه ها را افتتاح کنند.

 

معاون امور عمرانی استاندار یزد بیان کرد: کشور درگیر پروژه های نیمه تمام است و این دولت نیز علی رغم هزینه بر بودن تصمیمات خود تلاش کرد تا پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند.

 

وی گفت: پروژه های شاخص شامل جاده یزد به طبس، کمربند شهری میبد، راه آهن یزد اقلید، کارخانه درخشان، موزه مرکزی یزد، سه پارک بانوان تفت، مروست و شاهدیه و تجهیز پارک بانوان یزد، اجرای طرح های هادی روستایی از جمله این پروژه ها است.

 

ابوالحسینی بیان کرد: پروژه های فرهنگی تالار مرکزی و امام علی (ع) به عنوان دو پروژه نیمه تمام استان است که به این دهه فجر نرسید ولی در سفر رییس جمهور اعتباری خوبی برای آن در نظر گرفته شد و امیدواریم تا هفته دولت به بهره برداری برسد.

 

وی ادامه داد: پروژه فرهنگی مروست نیز به‌عنوان پروژه دیگر است که در سفر رییس جمهور اعتبار تکمیلی آن در نظر گرفته شد.

کد خبر 1250288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha