مردم با تمام مشکلات پشتیبان انقلاب هستند / مسیر حق را بشناسیم

حجت الاسلام قربانیان با اشاره به توطئه های دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی گفت: ملت بصیر و انقلابی ایران با پیروی از ولایت فقیه توطئه دشمنان را خنثی کرده و باز هم دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام عبدالله قربانیان در اولین شب مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر «۱۰شب ۱۰ مسجد» در مسجد الزهرا(س) شهر سمنان ضمن تبریک میلاد باسعادت امام جواد(ع) و دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، گفت: دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی ۸ سال جنگ را به ایران اسلامی تحمیل کرد اما رزمندگان اسلام فداکاری کردند و خونهای زیادی پای درخت انقلاب ریخته شد تا این نظام پایدار بماند.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به طراحی و اجرا فتنه های دشمن علیه ایران اسلامی  اظهارداشت: ملت بصیر و انقلابی ایران با پیروی از ولایت فقیه توطئه دشمنان را خنثی کرده اند و در ادامه هم دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

 

وی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را نعمت بزرگ خداوند به ملت ایران دانست وافزود: همه ما باید قدردان و شکرگذار این نعمت های الهی باشیم.

 

حجت الاسلام قربانیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت ولایت به پیروزی رسید، افزود: ملت ایران اسلامی به برکت ولایت، ۴۴ سال مشکلات و فتنه‌ها را تحمل می‌کند و رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی امروز پرچم دار مقابل با فتنه‌ها است.

 

 

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: بسیاری از دشمنان انقلاب اسلامی بر این اعتقاد بودند که این انقلاب ۲۰ سالگی و ۳۰ سالگی خود را نخواهد دید اما امروز با بصیرت مردم و ولی فقیه نظام مقدس اسلامی جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی را شاهد هستیم.

 

وی گفت: مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد اما مردم با تمام مشکلات پشتیبان انقلاب هستند و مسئولان نیز باید برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

 

حجت الاسلام قربانیان افزود:مردم باید بصیرت خود را بالا ببرند و دشمن شناس باشند و بدانند که دشمن از چه راهی بدنبال ضربه زدن به این انقلاب اسلامی هستند‌.

 

کد خبر 1250177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha