انقلاب اسلامی مقتدرانه به حرکت روبه تعالی خود ادامه می‌دهد

سردار ملک‌شاهکوهی گفت: دشمنی دشمنان با نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی مردم ایران در طول ۴۴ سال اخیر همواره ادامه داشته اما نتوانسته است خللی در عزم و اراده ملت غیور ایران ایجاد کند.

سردار علی ملک‌شاهکوهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که جهان بین دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و هیچ کشور و حکومتی خارج از این تقسیم بندی قابل تعریف نبود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی را بر روی این مسئله کشید و مدل جدیدی از حکمرانی مبتنی بر دین به جهان ارائه کرد.

 

وی افزود: همه دشمنی‌های دشمنان این نظام مقدس و انقلاب برای این است که نگذارند این مدل از حکومت در جهان گسترش یابد برای همین از هیچ نقشه و توطئه‌ای فروگذار نمی‌کنند.

 

سردار ملک‌شاهکوهی ادامه داد: دشمنی دشمنان با نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی مردم ایران در طول ۴۴ سال اخیر همواره ادامه داشته اما نتوانسته است خللی در عزم و اراده ملت غیور ایران ایجاد کند.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی، با هدایت‌های امامین انقلاب و پشتیبانی‌های مردم حرکت مقتدرانه خود را به سمت تعالی در این سال‌ها ادامه داده است.

 

کد خبر 1250183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha