ضرورت احداث نمازخانه در کنار پروژه‌های شهری رودسر

حجت‌الاسلام روحانی گفت: باید در خلال اجرای پروژه‌های شهری فضایی را برای اقامه نماز مردم و مسافران پیش‌بینی کرد تا مسافرانی که به رودسر وارد میشوند مکانی را برای اقامه نماز داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام تقی روحانی -امام جمعه رودسر- امروز (چهارشنبه، ۱۲ بهمن) در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های دهه فجر شهرداری رودسر  اظهار داشت: ایام دهه فجر در واقع نه تنها برای مردم ایران اسلامی بلکه برای کل محرومان عالم آغازگر یک نقطه امید بوده است.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی (رحمت‌الله علیه) فرمود: این قرن، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است و این امر را ما دقیقا به چشم دیدیم که چگونه هشت سال تمام یمن را کوبیدند اما دست تسلیم سعودی‌ها بالا رفت تا آنجا که از ما برای خروج از جنگ میخواهند وساطت انجام دهیم.

 

روحانی ادامه داد: این همان پیروزی پا برهنگان است رزمندگان یمن با کمترین امکانات و حتی بدون پوتین در کوهها و پشت سنگرها جنگیدند و امیدواریم خداوند این ایام را بر همه محرومان عالم مبارک قرار دهد.

 

وی ضمن قدردانی و تشکر از تلاشهای شهردار رودسر و همه دست‌اندرکاران شهرداری و شورای اسلامی ابراز داشت: دشمن می خواست در این ۹۰ روز گذشته با آشوب و بلوا جلوی خدمت‌رسانی و اجرای انواع پروژه‌ها را بگیرند اما مدیران و مسئولان ما به کار خود ادامه دادند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر تصریح کرد: شهر رودسر زمینه پیشرفت را در همه امور دارد و باید تلاش کنیم تا با اجرای انواع طرح‌ها و پروژه‌ها این شهر به جایگاه واقعی خود برسد و از کمبودها و مشکلات فاصله بگیرد.

 

روحانی اذعان داشت: در پارکی که توسط شهرداری رودسر احداث و امروز افتتاح می‌شود با توجه به رفت و آمد مردم و ورود خیل مسافران، احداث و جانمایی یک نمازخانه هم ضروری است که انتظار داریم شهرداری در این خصوص تدبیری اتخاذ کند.

 

وی شهر رودسر را شهری دیندار با تقدیم ۷۰۰ شهید خواند و خاطرنشان کرد: لازم است شورای اسلامی و شهرداری رودسر در خلال اجرای پروژه‌های این‌چنینی فضایی را هم برای اقامه نماز پیش‌بینی نماید تا مسافرانی که به رودسر وارد میشوند مکانی را برای اقامه نماز داشته باشند.

 

کد خبر 1250211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha