هیئت امنا و خادمان مساجد در گلستان آموزش‌های مهارتی را فرامی‌گیرند

هیئت امنا و خادمان مساجد و اماکن مذهبی استان گلستان با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل اوقاف و امورخیریه و فنی‌و‌حرفه‌ای استان، آموزش‌های مهارتی را فرامی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل اوقاف و امور خیریه و فنی و حرفه‌ای استان گلستان امروز با حضور معاون مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه به امضا رسید.

 

این تفاهم نامه به طرفین این امکان را می‌دهد که در راستای کسب مهارت، از ظرفیت‌ های این دو دستگاه اجرایی برخوردار شوند.

 

ارائه آموزش‌های مهارتی به هیئت امنای مساجد و اماکن مذهبی استان، استفاده از مراکز آموزشی موقوفه برای ارائه آموزش های مهارتی و ... بخشی از مواردی است که در این تفاهم نامه بر آن تاکید شده است.

 

حمزه کرایلو در این مراسم اظهارکرد: فنی و حرفه ای به لحاظ کارکردهای اجرایی نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ ها و ادارات دارد و ما باید مخاطب خود را از جامعه هدف دستگاه های دیگر جذب کنیم.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: ۱۹ گروه از جمله زنان سرپرست خانوار، سربازان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، زندانیان و ... جزو مخاطبان آموزش های فنی و حرفه ای هستند.

 

وی افزود: اداره کل فنی و حرفه ای گلستان تاکنون ۳۱ تفاهم نامه همکاری با دستگاه های اجرایی دیگر به امضا رسانده است و پیگیر هستیم تا این تفاهم نامه ها اجرایی شود.

 

 

کد خبر 1250222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha