انقلاب اسلامی تحول بسیار گسترده و عمیقی در ایران و جهان به وجود آورد

آیت‌الله حیدری، انقلاب اسلامی تحول بسیار گسترده و عمیقی در ایران و جهان به وجود آورد، گفت: کشور ما از نظر علمی و نظامی چنان میدان‌داری می‌کند که همه دنیا سر تسلیم فرود آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری، امروز چهارشنبه (۱۲ بهمن) در مراسم تجدید بیعت اقشار مختلف مردم با امام و رهبری که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: با مطالعه تاریخ ایران از پنج هزار سال پیش تاکنون، می‌بینیم هیچ حادثه‌ای به اندازه پیروزی انقلاب اسلامی تحول‌ساز نبوده است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اضافه کرد: انقلاب اسلامی در تمام جلوه‌های فکری، روحی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی ما تحول ایجاد کرده و اکنون ملت ایران را در اوج عزت و عظمت در دنیا قرار داده است.

 

وی افزود: در آن زمان دنیا به دو جبهه شرق و غرب تقسیم شده بود و نامی از دین و ایمان و ارتباط انسان با خداوند مطرح نبود و انقلاب اسلامی در آن شرایط بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) ایجاد شد و تحول بسیار گسترده و عمیقی نه تنها در ایران بلکه در دنیا به وجود آورد.

 

آیت‌الله حیدری، بیداری اسلامی، شکل‌گیری جبهه مقاومت در منطقه، در آستانه افول قرار گرفتن آمریکا و مورد تهدید واقع‌شدن رژیم صهیونیستی را از این جمله برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه در آن زمان ملت ایران در زمینه پیشرفت‌های علمی، صنعتی، فناوری و رشد در ته جدول بود و امروز در دهک بالای جهان قرار دارد، تصریح کرد: امسال ۸۴۰ دانشمند برتر ایرانی در دنیا معرفی شدند و تعداد دانشجویان ۳۰ برابر رشد کرده، روستاهای ما بی‌بهره از خدمات بودند و امسال کمتر روستایی را مشاهده می‌کنیم که از خدمات آب و برق و گاز بی‌بهره مانده باشند. 

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه کشور ما از نظر علمی و نظامی چنان میدان‌داری می‌کند که همه دنیا سر تسلیم فرود آورده‌اند، ابراز کرد: ایران اسلامی با نظام ولایت فقیه نظامی نو به دنیا معرفی کرد که دنیا همچنان مشغول مطالعه آن است و علی‌رغم همه موانع همچنان رو به قله‌های پیشرفت حرکت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه ملت مسلمان ثابت کرده از هر تهدیدی فرصتی درست می‌کند و با عزمی جدی به راه پرافتخار خود ادامه می‌دهد، یاد آور شد: در آستانه ۲۲ بهمن باید با تمام ظرفیت و قدرت و تیر خلاص خود را به دشمن بزنیم.

 

کد خبر 1250228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha