پروژه‌های عام المنفعه در شهرستان رضوانشهر به بهره برداری رسید

همزمان با نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه‌های عام المنفعه در شهرستان رضوانشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا با حضور فرماندار رضوانشهر و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

در این آیین باشکوه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان ضمن قرائت فاتحه، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا با آرمان های والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره رشادت ها و جانفشانی‌ های شهدا را گرامی داشتند.

 

سیدنادر صفوی -فرماندار رضوانشهر- در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی با درایت امام خمینی(ره)، مردی از جنس نور و معنویت، و با پشتوانه مردم به پیروزی رسید، این انقلاب حاصل جانفشانی خون شهدا است و ما مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی متعلق به همه افراد و اقشار جامعه اسلامی است و گرامیداشت دهه فجر در واقع به معنای تجدید عهد با شهدا و آرمان های بلند امام راحل و عظیم الشأن است و دهه فجرامسال با شعار محوری ایران استوار، 44 سال افتخار آغاز شده است.


* دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای معرفی دستاورد های انقلابی اسلامی است

همزمان با آغاز چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(قدس سره)، ولایت و رهبری، سید نادر صفوی میرمحله به اتفاق اعضای شورای اداری رضوانشهر در راستای بیعت با ولایت، در دفتر امام جمعه این شهرستان حضور یافتند.

 

فرماندار رضوانشهر در این دیدار با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری امام جمعه شهرستان، گفت: این دیدار تجدید بیعت با نماینده ولایت فقیه در شهرستان در سایه پیروی از امر رهبری است.

 

وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است، لذا همه مدیران ضمن حضور در برنامه های دهه فجر، اهتمام جدی در آیین های ایام الله دهه مبارک فجر داشته باشند.

 

همچنین امام جمعه رضوانشهر نیز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب برای پیروزی این نظام باید در جامعه زنده نگهداشته می شود.

 

حجت الاسلام محمد مهدی نژاد فومنی با قدردانی از تلاش مدیران در امر خدمات رسانی به مردم، بر ضرورت ترویج ارزش های امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

 

 

*بهره برداری از 123 طرح اشتغال و خودکفایی

همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر 123 طرح اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در رضوانشهر با اعتباری بالغ بر بیش از 120 میلیارد ریال با 267 فرصت شغلی به صورت متمرکز در بیگ زادمحله با حضور سید نادر صفوی میرمحله، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، معاونین فرمانداری و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 

سید نادر صفوی میرمحله، فرماندار رضوانشهر در آیین افتتاح این طرح ها ضمن تبریک دهه فجر با قدردانی از عملکرد کمیته امداد در امر خدمات رسانی در حوزه های مختلف گفت: با در اختیار گذاشتن این طرح های اشتغالزا برای خانوارهای جامعه هدف، استقلال شغلی و اقتصادی پایدار فراهم می شود.

 

فرماندار رضوانشهر افزود: این طرح ها شامل تولیدی های خرد، کشاورزی، دامداری و خدماتی برای جامعه هدف کمیته امداد امام (ره) با 267 فرصت شغلی است.

 

 

*جشنواره و بازارچه زنان سرزمین من با ۳۰غرفه در رضوانشهر برگزار شد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر؛ جشنواره و بازارچه زنان سرزمین من با ۳۰غرفه با هدف پایداری و معرفی کارآفرینی صنایع دستی، محلی و بومی دانش آموزان، اولیا و مربیان منطقه، در مدرسه فضیلت رضوانشهر برگزار شد.

 

فرماندار رضوانشهر در حاشیه بازدید از این غرفه ها؛ به نقش مهم صنایع دستی در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی منطقه اشاره کرد و گفت: از آنجا که اشتغال یکی از موضوعات مهم شهرستان است، بنابراین توجه به حوزه صنایع دستی می تواند یکی از راه های رفع معضل بیکاری در شهرستان باشد.

 

صفوی با قدردانی از زحمات دانش آموزان و اولیاء و مربیان ضمن حمایت از ایده های جدید و خلاق کارآفرینان تولید صنایع دستی و محصولات محلی، بر ایجاد غرفه دائمی در رضوانشهر به منظور عرضه محصولات بومی و محلی و صنایع دستی در جهت رونق اقتصادی منطقه و اشتغالزایی تاکید کرد.

 

 

کد خبر 1250233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha