انقلاب اسلامی ایران ماحصل خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید است

قربانی گفت: انقلاب اسلامی ایران ماحصل خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید است و ما امروز باید حافظ ارزش ها و ادامه دهنده راه آن شهدا باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، داود قربانی در آیین رونمایی از پوستر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فجر استان مرکزی که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن ایام ماه مبارک رجب و میلاد با سعادت حضرت علی (ع)،گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب بزرگی است که در تاریخ ماندگار شده و ماندگار می ماند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ماحصل خون پاک و مطهر بیش از 300 هزار شهید است که در رابطه با ایجاد و استمرار این انقلاب بر زمین ریخته شده است.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: ما امروز باید ادامه دهنده راه این شهدای بزرگ باشیم و این انقلاب را تا رسیدن به مقصد نهایی حفظ و حراست کنیم.

 

این مقام مسئول همکاری در راستای اجرای چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را یک اتفاق خوب و مبارک دانست و ادامه داد: ما باید با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و فاخر به تبیین ارزش های دینی، انقلابی و اسلامی بپردازیم.

 

قربانی امید آفرینی در جامعه را از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی دارد که باید این دستاوردهای توسط اصحاب قلم و رسانه برای افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

 

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: امروز شاهد تلاش های گسترده رسانه های بیگانه برای کمک رنگ نشان دادن ارزش های انقلاب هستیم و اصحاب رسانه در این راستا رسالت سنگینی برعهده دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان تمام تلاش خود برای تضعیف خدمات و تلاش های مسئولان نظام بکار گرفته اند، ادامه داد: رسانه ها باید در این راستا پای کار باشند و با انعکاس واقعیت‌ها، وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به پیشینه فرهنگی و هنری و دینی استان مرکزی بیان کرد: هنرمندان زیادی در شهر اراک وجود دارند که معرفی این چهره‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرند چرا که بسیاری از آنان توانمند و مستعد هستند و می توانند افتخار شهر و استان باشند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک با تاکید بر اینکه در شورای ششم رویکرد فرهنگی بعد از توجه به محله محوری، از برنامه‌های مهم و مورد تاکید است، گفت: امید است بتوانیم گام های اساسی در این راستا برداریم.

 

اکران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فجر در استان مرکزی از ۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه جاری در فرهنگ‌سرای شهر انجام می‌شود.

کد خبر 1250296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha