بازگشت املاک غصب شده ملت توسط رژیم پهلوی به مردم/۱۳۵هزارمین سند به مردم واگذار شد

علی اوسط گفت: در استان گلستان با همت و تلاش مسئولان بسیاری از اسناد ملت که توسط سلسله ذلت همان پهلوی غصب شده بود را به مردم برگرداندیم. رهبر معظم انقلاب اجازه کامل برای واگذاری اسناد املاکی که توسط پهلوی غصب شده بود را به بنیاد مستضعفان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی‌اوسط امروز پنجشنبه، ١٣ بهمن در آیین واگذاری ۹۳۵۰ فقره از اسناو املاک غصب شده پهلوی به مردم اظهارکرد: در اولین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم و به تعبیر امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی انفجار نور بود که به معنای واقعی کلمه در این انقلاب رقم خورد و نورش به دورترین نقاط عالم ساطع شد.

 

مدیرکل امور استان‌های بنیاد مستضعفان گفت: تلالو این نور همچنان در حال  ساطع شدن است و آن به برکت نیت الهی امام خمینی (ره) و ملت ایران است که سبب شده این چشمه نور همیشه جوشان باقی بماند.

 

وی با اشاره به آیاتی از سوره مائده افزود: شمارش نعمت‌های الهی منجر به شکرگزاری خواهد شد و خداوند به مومنان نصرت الهی می رساند. ۶ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رئیس جمهور آمریکا نامه ای نوشته که از هر ابزاری استفاده کنید و جمهوری اسلامی را ساقط کنید اما امروز ۴۴ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و در همه عرصه‌ها روز به روز در حال قوی‌تر شدن و پیشرفت هستیم.

 

علی‌اوسط با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی و نهضت امام‌خمینی (ره) به همه جهان رسیده است آن را برکت قرآن و دین و مسئولان خدمتگزار دانست و در ادامه گفت: تنها زمانی که جبهه شرق و غرب با هم یکی شدند و بر سر یک نقطه مشترک نشستند و اقدام کردند در جنگ صدام علیه ایران بود اما به هیچ جایی نرسیدند. 

 

وی بیان کرد: در استان گلستان با همت و تلاش مسئولان بسیاری از اسناد ملت که توسط سلسله ذلت همان پهلوی غصب شده بود را به مردم برگرداندیم. رهبر معظم انقلاب اجازه کامل برای واگذاری اسناد املاکی که توسط پهلوی غصب شده بود را به بنیاد مستضعفان دادند.

 

علی اوسط افزود: یکصد و سی و پنج هزارمین سند از اسناد املاک غصب شده را به مردم برگرداندیم و در گلستان نیز اتفاق بسیار خوبی رخ داده است.

 

کد خبر 1250309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha