اهدای جهیزیه به ۴۴ نوعروس رضوانشهری

صفوی از اهدای جهیزیه به ۴۴ نوعروس رضوانشهری به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

سیدنادر صفوی - فرماندار رضوانشهر - در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: به مناسبت یوم الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به 44 نوعروس رضوانشهری جامعه هدف کمیته امداد شهرستان جهیزیه به ارزش 10 میلیارد ریال اهدا شد.

 

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در شهرستان رضوانشهر افزود: دهه فجر فرصتی است تا خدمات دولت مردمی از سوی مدیران شهرستانی به سمع و نظر مردم برسد.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه نهاد انقلابی کمیته امداد جامعه هدفش اقشار آسیب پذیر جامعه و زحمتکش هستند گفت: اقشاری که در همه عرصه ها حضور داشته اند و پای انقلاب و نظام و ولایت ایستاده اند و امروز هم نشان دادند که از مواضع انقلابی خودشان عقب نشینی نکرده اند.

 

صفوی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم فرصتی که دولت سیزدهم در اختیار ما قرار داده برای خدمت به اقشار زحمتکش بکار بندیم تصریح کرد: سیاست خدمات رسانی دولت در دستگاه های حمایتی به اقشار تحت حمایت چندین برابر شده است.

 

فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال دولت دکتر رئیسی سه برابر افزایش اعتبار برای این نهاد حمایتی به جامعه هدف‌اش داشته که این نشانگر آن است دولت نگاه واقعی به قشر ضعیف جامعه دارد، تا آن عدالت واقعی در جامعه نهادینه شود.

کد خبر 1250367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha