برگزاری مراسم شب شعر انقلاب در ورامین

مراسم شب شعر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار شد و از شاعران برتر تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،عصر پنجشنبه(۱۳ بهمن ماه) مراسم شب شعر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار شد و از شاعران برتر تقدیر بعمل آمد.

داریوش خزایی مسئول‌ کمیته هنر و هنرمندان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در مراسم شب شعر انقلاب گفت: در این مراسم قصد داریم از شش نفر از شاعران و سه نفر از عکاسان برتر مسابقه عکاسی بصیرت و خانواده محترم شاعر فاخر و معاصر مرحوم ژولیده نیشابوری تقدیر نماییم.
حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این مراسم گفت: خوشبختانه شاهد هستیم شعرهای شاعران ورامینی توسط مداحان کشوری استفاده می گردد و وجود انجمن شعر و ادب از رویش های انقلاب اسلامی است.
 وی افزود: شاعران باید آزاد اندیش باشند و نباید وام دار کسی باشند و شعرا می توانند ضمن ادای دین خود به دین قصیده های سروده شده خود را در مراسم های مختلف خصوصا مذهبی و انقلابی در اختیار همگان قرار دهند.
حجت الاسلام محمودی با تقدیر از شاعران دشت ورامین اظهار داشت: جایگاه شعرای ورامینی در استان والا است و باید در ورامین ژولیده ها که اسوه و الگوی کشوری هستند، پرورش یابند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به یوم الله ۱۲بهمن سالروز ورود تاریخی امام به میهن اسلامی اشاره داشت و بیان داشت: استقبال از امام خمینی ره در سال 57  تاریخی بود و او بود که در وصفش گفتند بیش از این جمعیت که در استقبالش آمده بودند در مراسم تدفین چندین برابر حضور داشتند
گفتنی است، در این مراسم تعدای از شاعران ورامینی به اجرای سروده های خود در خصوص ایام الله دهه مبارک فجر پرداختند و در پایان از خانواده شاعر گرانمایه و معاصر  «مرحوم ژولیده نیشابوری» تقدیر بعمل آمد و یاد و خاطره این شاعر فرهیخته عصر حاضر گرامی داشته شد.

کد خبر 1250421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha