۱۰ شب نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین در نهبندان برگزار می‌شود

رحیمی رومه گفت: ۱۰ شب نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب در محل کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان برگزار می‌شود.

ابراهیم رحیمی‌رومه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال برگزاری کرسی‌های تلاوت نور به یاد شهدای انقلاب در محل مسجد تدارک دیده شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی از قبیل دارت، فوتبال دستی، دوچرخه سواری و بازی های بومی و محلی از دیگر برنامه های دهه فجر کانون است، افزود: برگزاری 10 شب نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب در محل کانون تدارک دیده شده و در حال برگزاری است.

 

وی برگزاری جشن میلاد امام جواد(ع) و امام علی(ع)، برگزاری ایستگاه صلواتی، تجلیل از فعالان کانون و اجرای گروه سرود در میادین اصلی شهر در طول دهه فجر، اجرای گروه نمایشی و، برپایی نمایشگاه عکس از دستاوردهای انقلاب را از دیگر برنامه های کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان برشمرد.

 

رحیمی رومه از اجرای شنبه های با کتاب و مسابقه کتابخوانی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه نقاشی و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های تدارک دیده در کانون است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) در پایان گفت: دهه فجر یادگار ماندگار تاریخ ملت است و باید برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1250474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha