وحدت امام علی(ع) زبانزد جامعه اسلامی است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: یکی از شاخصه های بارز امام علی(ع)، وحدت بود که زبانزد جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام کاظم حریف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: امام علی(ع) در عصر خود با وجود دشمنان فراوان اسلام، از حق خود گذشتند و ایثار کردند تا وحدت جامعه اسلامی حفظ شود و جامعه عاری از اختلاف و فتنه باشد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: ایشان سعی و تاکید بسیاری بر حفظ وحدت جامعه داشتند زیرا که بر این آگاه بودند وجود اختلاف و فتنه به اسلام ضربه می زند و خواستار ایجاد وحدت بودند تا از هرگونه تفرقه و نفاق جلوگیری شود.

 

حجت الاسلام حریف خاطرنشان کرد: جریان های سیاسی باید تعادل داشته باشد و همه همراهی و همکاری داشته باشند، پیشرفت وتوسعه کشور نیازمند وحدت مسئولان و مردم دارد و در این راستا می توانیم باعث ارائه خدمات بهتر به مردم و ایجاد رضایتمندی آنان باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های اصلی امام علی(ع)، وظیفه مداری بود تصریح کرد: در هر جایی که احساس خطر می کردند با تمام قدرت و توان در میدان حاضر می شدند و زمانیکه جانشان در خطر بود به وظیفه خود عمل می کردند و کوتاهی نمی کردند.

 

وی بیان کرد: وظیفه مداری این امام بزرگوار باید امروز برای همه الگو باشد و با دنبال کردن وظایف خودمان باعث پیشرفت نظام و حفظ اسلام بشویم.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان ضمن تبریک ولادت امام علی(ع) که به نام روز پدر نامگذاری شده است اضافه کرد: ایشان اولین نفری بودند که پشتیبان پیامبر اسلام(ص) بودند که نقش موثری در حفظ و تداوم اسلام داشتند.

کد خبر 1250490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha