انقلاب ایران بر پایه اسلام ناب محمدی و  با شعار فساد ستیزی شکل گرفت

آرنگ چگونگی شکل گیری انقلاب را برگرفته از اسلام ناب محمدی و تعالیم الهی دانست و گفت: انقلاب ما با شعار فساد ستیزی شکل گرفته است، و توزیع عادلانه ثروت و شکل گیری پروژه های عمرانی و زیرساختی در دولت مردمی و انقلابی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،  خسرو آرنگ - فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه- امروز( جمعه،۱۴ بهمن) در سخنرانی پیش از نماز عبادی، سیاسی جمعه شهرستان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) گفت: از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران منحصر به فرد بودن آن است.

 

وی با بیان اینکه فردی چون امام خمینی(ره) با ویژگی خدا ترسی، در نظر داشتن رضای خدا در انجام امور طلایه دار آن بود افزود: چگونگی شکل گیری انقلاب برگرفته از اسلام ناب محمدی و تعالیم الهی بوده است.

 

آرنگ، وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با انقلاب های دیگر را وجود همراهان آن دانست که با هویت مشترک و تفکر راهبردی انقلابی در حفظ نظام و انقلاب و عدم انحراف آن، ضروری می باشد و اظهار کرد: انقلاب ما به رهبری داهیانه امام خمینی(ره) آغاز و امروز نیز امام خامنه ای مدظله العالی در همان مسیر در حرکت هستند.

 

وی در ادامه نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران را قیام عاشورا بیان کرد و گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران با تاسی از مبارزات صدر اسلام و جنگ های بسیاری که با قدرت طلبان زمان انجام شد همچون جنگ های قاسطین، مارقین، نهروان، صفین و جمل است که همه آنها زمینه ساز تاریخ انقلاب ما با الهام گیری از قیام عاشورا پیش رفت و به پیروزی رسید.

 

آرنگ با اشاره به همین عقبه تاریخی که مهمترین زمینه ساز نهضت انقلاب اسلامی ایران شد گفت: مبارزات سید جمال‌الدین اسدآبادی، قیام تنباکو، نهضت مشروطیت، فداییان اسلام، آیت الله کاشانی، مبارزات جدی و ترویج آرای سیاسی آیت الله بروجردی، نهضت ۱۵ خرداد به رهبری امام خمینی در سال ۱۳۴۲ و... باعث شد تا بعد از ۱۵ سال در بهمن ۵۷، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

 

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه انقلاب ما با شعار فساد ستیزی شکل گرفته است، به توزیع عادلانه ثروت و شکل گیری پروژه های عمرانی و زیرساختی در دولت مردمی و انقلابی اشاره کرد و با تاکید به حداقل رساندن شکاف ها و تضادهای اقتصادی، اجتماعی هدف از برگزاری میز خدمت را کاهش فاصله بین مسئولین و مردم دانست.

 

آرنگ ادامه داد: در دهه مبارک فجر هزار پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان در گیلان بهربرداری می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان آستانه اشرفیه ۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان  امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1250541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha