جوانان امروز امتداد زمزم ابتدای انقلاب اسلامی هستند

سردار یکتا از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: جوانان امروز تبلور جوشش زمزم آغازین انقلاب اسلامی هستند، دشمنان فکر کردند که بعد از دفاع مقدس سرریل انقلاب خواهد چرخید اما نمی دانستند این مردم همان مردم سال ۵۷ هستند

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یادواره شهدای روستای آبباریک عصر امروز جمعه (۱۴بهمن ماه) بهمن ماه در مسجد حضرت  قائم (عج) روستای آبباریک ورامین برگزار شد.
سردار حسین یکتا از رزمندگان دفاع مقدس در این مراسم گفت: جایگاه شهدای ما عرفانی است و امام فرمودند سالها باید بگذرد تا جایگاه شهید در میان مردم مشخص شود، شهیدان امامزادگان عشق هستند.
وی افزود: برکت کشور ما شهدا هستند و پرچم شهدا و خانواده های آنها همیشه بالا می باشد و انسان باید مانند شهدا برکت داشته باشد و اثر گذار زندگی کند.
سردار یکتا با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: دشمنان فکر کردند که بعد از دفاع مقدس سرریل انقلاب خواهد چرخید اما نمی دانستند این مردم همان مردم سال 57 هستند و اینها امتداد همان زمزم ابتدای انقلاب هستند.
وی ادامه داد: فضای مجازی توسط دشمنان با تزریق شبکه های مختلف ایجاد شد که با القای تفکر غربی در این فضای رها بتوانند در مواقع ضرورت از جوان های دفاع مقدس ندیده و انقلاب ندیده بهره برداری کنند ولی این جوانان امتداد همان زمزم آغاز انقلاب هستند.
این فرمانده نظامی سپاه عنوان کرد: دشمنان هیچ بلایی نبوده که از نظر اقتصادی سر ملت و دولت ایران بیاورند اما نتوانستند مانع وعده های اقتصادی خود برای زمین گیر شدن ایران  شوند و اکنون می بینیم ما در فروش نفت به بالاترین حد ممکن در تاریخ خود رسیده ایم و این معادلات دشمنان را برهم زده است و قطعا این پیچ سخت اقتصادی و مشکلات معیشتی بزودی طی خواهد شد.
وی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در مواجهه با صهیونیست ها گفت: ما امروز گلوی دشمنان را پشت دیوارهای بیت المقدس گرفته ایم و امام فرمود جنگ هشت ساله مقدمه فتح بیت المقدس است و این وعده ها را برای پیروزی نهایی را بر جبهه کفر قطعا محقق خواهد شد.
سردار یکتا افزود: چهل و سه ساله مردم همه ناملایمات را برای خدا تحمل کرده اند و جمله رهبری در خصوص درخواست از جوانان برای عرصه حکمرانی جدید در دنیا با تاثیرگذاری ایران اسلامی قطعا یک ایدوئولوژی جدید برای فتوحات بعدی برای ما خواهد بود که باید برای آن آماده شویم

کد خبر 1250576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha