میزبانی ۲۰۰ مسجد در گلستان از مراسم معنوی اعتکاف/ ۱۲ هزار نفر در مساجد استان معتکف شدند

حجت الاسلام گرزین گفت: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم استان در ۲۰۰ مسجد معتکف شدند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: بعد از سه سال ایام کرونایی امسال با موج استقبال معنادار مردمی به ویژه از سوی نوجوانان و جوانان برای مراسم معنوی اعتکاف مواجه بودیم‌.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف روز گذشته (جمعه) به پایان رسیده است، گفت: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم استان در ۲۰۰ مسجد معتکف شدند.

 

وی افزود: از این تعداد بیش از یکهزار و ۵۰۰ دانش آموز جزو معتکفین هستند و ۹ هزار نفر آنان را دختران و بانوان تشکیل می دهند.

 

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: بعد از چند ماه هجمه دشمنان ناآگاه و و نادان که با جهالت خود دل بسته بودند که مردم و نوجوانان و جوانان عزیز ما را از انقلاب اسلامی و آرمان های آن جدا کنند، ولی این حضور معنادار بانوان به ویژه دانش آموزان دختر و پسر جواب دندان‌شکنی به همه لین خیالبافی های دشمنان بود.

 

وی گفت: شهرستان های گرگان، گنبدکاووس و علی آبادکتول بیشترین تعداد معتکفین را به خود اختصاص دادند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: اعتکاف مادر و دختری، پدر و پسری، دانش آموزی، دانشجویی و ...مورد استقبال خوبی قرار گرفت و بعد از سه سال کرونایی، آمار ۱۲ هزار نفر قابل قبول است.

 

وی افزود: سعی کردیم فرصتی را برای انس با قرآن کریم به معتکفین بدهیم در عین حال برنامه ریزی های فرهنگی نیز صورت گرفته است. میزها، حلقه ها و نشست های مختلف بصیرتی و معرفتی به ویژه با مخوریت جهاد تبیین که مهم ترین اصل و نیاز جامعه امروز و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 1250655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha