برگزاری جشن انقلاب در روستاهای بجنورد

کاروان شادی اهالی مسجد در قالب برنامه های فرهنگی در دومین روز حضور خود در روستاهای بجنورد، جشن انقلاب را به کوچه های روستایی قلعه محمدی و گیفان برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ کاروان فرهنگی اهالی مسجد که با هدف شادی آفرینی و شور انقلابی در مناطق روستایی بجنورد شکل گرفته بود، امروز شنبه 15 بهمن ماه و در چهارمین روز از ایام فجر پیروزی و همزمان با میلاد امیر مومنان در  روستاهای قلعه محمدی و گیفان حضور یافت و همراه مردم، این ایام فرخنده را جشن گرفتند.


 



گروه سرود «پیروان ولایت» که متشکل از نوجوانان هنرمند با سرپرستی «علی نامور» از هنرمندان و فعالان فرهنگی و مسجدی، است، سرودهای «پناه من»، «شهید»، «ما غروب نمی کنیم» و نیز «ایران افتخارمن» را در میان مردم انقلابی این روستاها اجرا کردند.

 



«تقی صادقی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در  دومین روز برگزاری برنامه های این کاروان در میان مردم حضور یافت و همراه جشن مردمی این روستاها شد.

 

 


به گفته حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد فهما خراسان شمالی، این کاروان صبح جمعه؛ 14 بهمن ماه جاری حرکت فرهنگی و مردمی خود را آغاز و در مناطق روستایی بجنورد حضور یافت.


 



وی اضافه کرد: 20 تن از اهالی مسجد و فعالان فرهنگی و گروه های جهادی مردمی این کاروان شادی فرهنگی را تشکیل می دهند که همه برنامه ها در میادین روستایی و مساجد برگزار شد و مورد استقبال اهالی به خصوص نوجوانان و جوانان این منطقه قرار گرفت.

 

 

 

کد خبر 1250699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha