نخستین پویش شب های روشن معتکفان در مساجد اجرا می شود

حجت الاسلام شکری گفت: نخستین پویش شب های روشن ویژه معتکفان مساجد استان البرز با همکاری مرکز صدا و سیمای استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شهرداری کرج برپا می شود.

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان ویژه برنامه اعتکاف که با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برپا می شود به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نخستین پویش شب های روشن ویژه معتکفان مساجد استان البرز با همکاری مرکز صدا و سیمای استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شهرداری کرج برپا می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: به منظور نشر ارزش های دینی و ایمانی و توجه به آیین اعتکاف از ظرفیت برنامه های فرهنگی با هدف تبیین آیین اعتکاف و اهمیت راز و نیاز با خداوند برپا می شود.

 

به گفته وی، تقویت روحیه و انگیزه ایمانی به ویژه در میان نسل نوجوان و دانش آموز که بخشی از ظرفیت معتکفان را تشکیل می دهند، از جمله اهداف اجرایی این طرح فرهنگی است.

 

شکری تصریح کرد: معتکفان مساجد می توانند تصاویر جذاب از آیین اعتکاف را به همراه دلنوشته هایی از حس و حال این آیین به شماره تماس های اعلام شده در فضای مجازی ارسال نمایند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: در جریان اجرای این پویش، ایجاد فضایی برای رشد انگیزه و ترغیب برای حضور در آیین اعتکاف در سال های آتی در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است، شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۳۵۵ آماده دریافت آثار عزیزان و معتکفانی است که علاقمند به شرکت در این پویش رسانه ای هستند.

 

 

 

کد خبر 1250712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha