دیدار آیت الله حسینی با سالمندان فردوس

به مناسبت میلاد امام علی (ع) نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با سالمندان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر و به همت ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان، آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج عصر امروز (۱۵ بهمن ماه) به همراه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و مدیرکل بهزیستی، جهت دیدار و تکریم پدران بزرگواری که در مرکز سالمندان فردوس تحت مراقبت هستند، با آنها دیدار و گفت و گو کردند.

 

آیت الله سید نصیر حسینی در این دیدار، گفت: با گله های پدران سالخورده این مرکز متوجه شدیم بسیاری از خانواده ها به عزیزان خود در این مرکز توجه چندانی ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج افزود: مایه تأسف است که بعضی از فرزندان، والدین خود را با این وضعیت، بدون سرکشی و کمک رها می کنند، قطعا به غیر از خشم خداوند، زمانی خواهد رسید که  فرزندان آنان به همین شکل با آنها برخورد خواهند کرد.
 

وی ضمن دلجویی از پدران مقیم در مرکز سالمندان فردوس، خاطرنشان کرد: کمک های دولت به مراکز کافی نبوده، خیرین و سایر دستگاه های خدمت رسان استان برای رسیدگی به این مراکز که هزینه های درمانی، بهداشتی و معیشتی بسیار بالایی دارند، همکاری بیشتری داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1250713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha