امیرالمومنین(ع) واسطه فیض الهی است/ نگاه پدرانه ائمه جمعه راهبرد جامعه اسلامی

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت جایگاه امیرالمومنین(ع) به عنوان واسطه فیض الهی گفت: ائمه جمعه با نگاه پدرانه زمینه رشد و تداوم جامعه اسلامی را به سمت جامعه مهدوی فراهم می کنند.

حجت الاسلام روح الله مختاری با تبریک میلاد امیرالمومنین(ع) و ایام پر فضیلت ماه رجب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ماه رجب یکی از بهترین ایام الله برای خودسازی و تقویت انگاره های ایمانی و الهی است به ویژه آنکه در سال جاری این ماه متقارن با ایام الله دهه فجر است. 

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: سالروز میلاد با سعادت حضرت امام علی(ع) به عنوان روز پدر و اهمیت نقش پدرانه یکی از توجهات این ماه عزیز است که در همین رابطه می توان گفت امام جمعه نیز نقش پدرانه دارد و با نگاه پدری زمینه رشد و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی را پیش می برد. 

 

وی با اشاره به اهمیت درک نور و معرفت ماه مبارک رجب اظهار کرد: تقویت باورهای ایمانی نوجوانان و جوانان در فضای نماز و مسجد یکی از ظرفیت هایی است که با بهره مندی از آن می توان شاهد رشد و پویایی جامعه در مسیر تحقق جامعه مهدوی بود.

 

وی توضیح داد: مصلی نمازجمعه شهرستان ساوجبلاغ از کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) برخوردار است که این مهم به نوبه خود سهم اساسی در تعالی و رشد ظرفیت های دینی با رویکرد مسجد دارد. 

 

حجت الاسلام مختاری خاطرنشان کرد: فعالیت گروه سرود قلب های بی قرار با محوریت کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) بخشی از این ظرفیت ویژه است.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) از جمله کانون های فرهنگی و فعال مسجد محور در شهرستان ساوجبلاغ است که در قالب گروه سرود هنری ویژه خواهران و برادران به صورت استانی و کشوری فعالیت می کند و آخرین برنامه آن اجرای گروه سرود قلب های بی قرار در محضر رهبرمعظم انقلاب در چندماهه اخیر است.

 

 

 

 

کد خبر 1250726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha