رفع مشکلات زلزله زدگان خوی وظیفه دولت و مسئولان است

 آیت الله رئیسی با بیان اینکه رفع مشکلات زلزله زدگان خوی وظیفه دولت و مسئولان است، گفت: برای بررسی مشکلات مردم خوی شخصا حاضر شده ام تا از نزدیک شاهد اقدامات انجام شده و کمبود ها قرار بگیرم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه (16بهمن) در جمع مردم زلزله زده ساکن در اردوگاه شهرک ولیعصر خوی گفت: دولت و مسئولان باید برای رفع مشکلات زلزله زدگان خوی نهایت تلاش خود را داشته باشند.

 

رییس جمهور افزود: برای بررسی مشکلات مردم خوی شخصا حاضر شده ام تا از نزدیک شاهد اقدامات انجام شده و کمبود ها قرار بگیرم.

 

وی ادامه داد: رفع مشکلات زلزله زدگان خوی وظیفه دولت و مسئولان است.

 

این مسئول با بیان اینکه دوست داشتم از نزدیک در جریان اتفاقات در خوی قرار بگیرم، تصریح کرد: گزارش‌های مستمری در خصوص وضعیت زلزله زدگان از سوی معاون اول، وزرای حاضر در منطقه و مسئولان استانی را دریافت کرده‌ام که اقدامات خوبی را به فعلیت رسانده اند.

 

رییس جمهور اضافه کرد: مشکلات منطقه حتما باید سریع مرتفع شود و باید با همه توان این مشکلات را برطرف کنیم تا مردم اینجا بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

 

آیت الله رئیسی ادامه داد: مردم باید به شایعات موجود توجهی نکنند و با آرامش این روز های پر از استرس را پشت سر بگذارند و مردم خوب بدانند که مسئولان و مردم ایران آنها را تنها نمی گذارند.

 

رییس جمهور از خدمات ارائه شده توسط نهادهای اجرایی، هلال احمر و همه بخش‌ها قدردانی کرد و گفت: امیدواریم آرامش به منطقه برگردد.

کد خبر 1250780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha