اسکان اضطراری زلزله زدگان خوی به اتمام رسیده است

معتمدیان گفت: ۱۰۰‌ اردوگاه با امکانات و تجهیزات لازم برپا شده و اسکان اضطراری زلزله زدگان خوی به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، محمدصادق معتمدیان، شب گذشته(15بهمن) در جمع خبرنگاران حاضر در خوی گفت: : ۱۰۰‌ اردوگاه با امکانات و تجهیزات لازم در این شهرستان راه‌اندازی شده و بدین ترتیب اسکان اضطراری زلزله زدگان خوی به اتمام رسیده است.

 

 استاندار آذربایجان‌غربی افزود: در این اردوگاه‌ها خدمات حداکثری نظیر تامین مواد غذایی و لوازم بهداشتی، تامین امنیت و سایر خدمات به بهترین صورت ممکن به زلزله زدگان ارائه می‌شود و هیچ کمبودی در اردوگاه ها گزارش نشده است.

 

وی با بیان اینکه بیش از ٤٠ هزار دستگاه چادر توسط جمعیت هلال احمر در بین زلزله زدگان توزیع شده است، تصریح کرد: در یک هفته گذشته، ١٦٠ هزار تخته پتو، ٤٧ هزار تخته موکت، ١٥ هزار دستگاه وسایل گرمایشی در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

 

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر روزانه 80 هزار پرس غذای گرم با همت مردم، خیرین، موکب ها، نهادهای نظامی و جهادی پخته و در بین مردم توزیع می شود.

 

وی به تاکید رییس جمهور بر تسریع روند خدمات رسانی اشاره کرد و یادآور شد: با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف و دولت، ساخت و بازسازی مناطق آسیب دیده با سرعت آغاز خواهد شد.

 

معتمدیان گفت: با مشارکت نهادهای مختلف، دولت و خیرین، بازسازی و تعمیر مدارس به سرعت پیش خواهد رفت.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم به شایعات پیرامون زلزله توجه نکنند، افزود: مردم در منازل خود که آسیب ندیده، حضور یابند و کسبه و بازاریان نیز فعالیت‌های خود را از سر گرفته و ادامه دهند.

کد خبر 1250798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha