مسجد پایگاه مبارزاتی ملت ایران علیه ظلم و استبداد است

عاملی گفت: مسجد پایگاه مبارزاتی ملت ایران علیه ظلم و استبداد است و امروز باید مساجد در جشن های انقلاب پیشگام و پیشقدم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل به همراه هیئت همراه و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در نشستی صمیمی پای صحبت‌های اهالی، جوانان و بسیجیان محله و اعضای کانون فرهنگی هنری و هیأت امنای این مسجد به بررسی مسائل و مشکلات این محله به مناسبت ایام الله دهه فجر پرداخت.

 

سید حامد عاملی در این نشست با اشاره به اینکه جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جای جای ایران اسلامی، گفت: مسجد پایگاه مبارزاتی ملت ایران علیه ظلم و استبداد است و امروز باید مساجد در جشن های انقلاب پیشگام و پیشقدم باشد.

 

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه حضور جوانان در مساجد نشانه دهنده ادامه راه شهدا است، تصریح کرد: شور و نشاط مساجد به حضور نوجوانان و جوانان بستگی دارد و باید برنامه های فرهنگی در مساجد رونق بیشتری داشته باشد.

 

وی اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی با مشکلات و موانع بزرگی روبرو شده ایم اما با همبستگی و اتکا به نیروی جوان داخلی توانسته ایم فتنه های دشمنان انقلاب و اسلامی را خنثی کنیم و کشتی انقلاب به رهبری مقام عظمای ولایت با اقتدار به پیش می رود.

 

عاملی افزود: جشن های انقلاب همه توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهد کرد و حضور همه آحاد مردم در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن نشان خواهد داد که جنگ ترکیبی آنها هیچ تاثیری در پایداری این ملت ندارد.

 

 

در پایان این دیدار ضمن پاسخگویی به مشکلات جوانان این محله، استاندار اردبیل قول مساعدی در زمینه حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری کانون را نیز داد.

 

 

کد خبر 1250805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha