مراسم چهل و چهارمین سالگرد دهه فجرانقلاب اسلامی ایران  در سوریه

ساکنان شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه مراسمی را به مناسبت هفتمین سالگرد لغو محاصره این دو شهرشیعه و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، به مناسبت هفتمین سالگرد لغو محاصره شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در حومه حلب شمالی و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جشن با شکوهی به همین مناسبت با مشارکت رسمی و مردمی و میهمانان جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان و خانواده های شهدا و زخمی های سوری در حسینیه روضه الشهداء در نبل برگزار شد.

 

شرکت کنندگان در این مراسم تاکید کردند: زنده نگه داشتن خاطرات پیروزی انگیزه ای برای حرکت به سمت جلو و آزادسازی هر وجب از خاک سوریه از وجود تروریسم تکفیری است. محور مقاومت مانعی دربرابر توطئه هایی است که کشورهای شر و در راس آنها آمریکا و عوامل آن در منطقه انجام می دهند.

 

مصطفی کوسا، روزنامه نگار شهر نبل سوریه گفت: خاطره لغو محاصره شهرهای نبل و الزهرا، خاطره ای است که در دل مردم این دو شهر اعم از پیر و جوان و زن و کودک، عزیز است. این دستاورد عظیم به فضل فداکاری‌ها و جانفشانی‌های محور مقاومت سوریه و مقاومت اسلامی لبنان و دوستان ایرانی که نقش موثری در جنگ با تروریسم در سوریه داشتند، محقق شد.

 

کوسا گفت: این پیروزی به فضل پایداری مردم این دو شهر و جانفشانی فرزندان‌شان با تروریسم به دست آمد. این خاطره عزم ما را برای ادامه راه تا آزادی همه سرزمین سوریه پیروزی بر حامیان اصلی تروریسم یعنی آمریکا و اسرائیل بیشتر می کند.

کد خبر 1250852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha