برگزاری چهار رویداد مسجد محور به همت بسیج مستضعفین/برگزاری "رویداد سلام به آینده" در مساجد

سردار مقوا ساز از برگزاری چهار رویداد مسجد محور در مساجد محلات خبر داد و گفت به مناسبت دهه فجر رویداد سلام به آینده در مساجد برگزار می شود.

سردار علی مقواساز در مورد برنامه های محوری فرهنگی بسیج در مساجد به خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: تاکنون چهار رویداد ملی محله محور در مساجد اجرا شده است. رویداد آمریکای بدون نقاب برای هفته حقوق بشر آمریکایی، رویداد قهرمان شهیدم برای هفته دفاع مقدس، رویداد خدمتگزار ملت برای هفته بسیج و رویداد سرباز وطن برای دهه بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و اکنون در دهه فجر رویداد سلام به آینده برای محلات برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی بسیج در مورد رویداد سلام به آینده و اجرای آن در محلات گفت: در این رویداد جوانان و نوجوانان در فرآیندی که برای آنها تعریف شده است با ارتباط در فضای مجازی به سراغ منابعی می روند که محله آنها را روایت می کند که این منابع می تواند یک فرد، یک کتاب یا رسانه باشد و روایت محله را از منابع معتبر دریافت و در قالب های امروزی ارایه کرده و آن قالب ها را در اماکن مختلف محله منتشر می کنند و در نهایت روایت محله خود را در رژیم پهلوی و انقلاب اسلامی مقایسه می کند.

 

وی اظهار داشت: این طرح در هزار محله برگزار می شود و در پایان این رویداد نوجوانان و جوانان محلات با پیشکسوتان و معتمدین محلات در مساجد گردهم می آیند و تفاوت های محله خود را قبل و بعد از انقلاب بازگو می کنند تا بتوانند شاهد شکل دهی یک محله امیدآفرین و اسلامی باشند که در این مرحله سند هم عهدی محله را امضا می کنند.

کد خبر 1250859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha