ویژه برنامه «تریبون آزاد» در کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) از برگزاری ویژه برنامه «تریبون آزاد» با حضور شهردار منطقه یک در مسجد رحمانیه پیرمادر با حضور آحاد مختلف مردم محله و اعضای این کانون خبر داد.

سید هاشم سیدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «تریبون آزاد» با حضور شهردار منطقه یک در مسجد رحمانیه پیرمادر با حضور آحاد مختلف مردم محله و اعضای این کانون برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این ویژه برنامه تبیینی با هدف پاسخگویی مسئولان به مسائل و مشکلات مردم برپا شد و مورد استقبال خوب اهالی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: اجرای سرود انقلابی توسط گروه سرود این کانون و خوش آمدگویی توسط امام جماعت مسجد و سخنرانی شهردار منطقه یک در خصوص حل معضلات شهری منطقه از جمله بخش های این برنامه بود.

 

سیدی خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با هدف ترویج فرهنگ «جهاد تبیین» تدارک دیده شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) یادآور شد: ویژه برنامه جشن انقلاب این کانون نیز طی روزهای آینده با شور و نشاط خاصی برگزار خواهد شد و تلاش کرده ایم تا نسل امروز با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

 

سیدی بیان کرد: این برنامه های فرهنگی و انقلابی با هدف شورآفرینی در سطح جامعه برپا می شود و استقبال نوجوانان و جوانان مسجدی نیز بسیار خوب است.

 

کد خبر 1250878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha