کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در بقاع متبرکه سنندج برپا می‌شود

شریفی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در بقاع متبرکه استان برپا می‌شود.

آرمان شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در ایام دهه مبارک فجر کرسی های تلاوت قرآن کریم را در سطح بقاع متبرکه شهرستان سنندج برگزار می کند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج بیان کرد: برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح بقاع متبرکه سنندج انجام می گیرد.
 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد و بقاع متبرکه در ترویج فعالیتهای دینی و قرآنی بیان کرد: مساجد باید بستری برای ترویج و نشر قرآن از قرائت، فهم و تفسیر و تدبر در آیات قرآن باشند که در این راستا کرسی های تلاوت قرآن باید اجرا شوند.
 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج از برگزاری مسابقات قرآن کریم محله محور در امامزاده پیر محمد(ع) سنندج خبر داد و افزود: دو محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی و قاریان استانی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
 

وی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی افزود: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج غبارروبی مزار شهدا را برگزار کردند.

شریفی به کمک نیازمندان در راستای اجرای نیت واقفان خیراندیش در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در ایام دهه مبارک فجر ۱۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان اعطا خواهد شد.
 

وی به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بقاع شاخص اشاره و اظهار کرد: نشست بصیرتی با موضوع «جهاد تبیین» در این ایام در سطح شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 1250952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha