دهه فجر بايد با عظمت هرچه تمامتر برگزار شود

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: دهه فجر بايد با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود زیرا اين مراسم را با هيجان هاي عاطفي صحيح بايد با طراوت و تازه كرد و جشن هاي دهه فجر مي بايستي همچون مراسم و اعياد مذهبي گرامي داشته و مردمي باشد.

 حجت الاسلام روح‌الله زمانی موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت:حق دهه فجر باید ادا شود و مطالبه‌گری رهبرمعظم انقلاب از همه اقشار درخصوص جهاد تبیین وخط قرمزهای انقلاب باید به منصه ظهور برسد.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب،افزود: دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش هاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است.

 

وی خاطر نشان کرد: كليه مساجد باید در ایام الله دهه فجر فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره فراموش نشدني حضرت امام و پيروزي انقلاب اسلامي را جشن بگيرند، ما اگر فقط یک دستاورد از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم اینکه این انقلاب اسلامی آغاز حکومت خداوند بر روی زمین است و قابل مقایسه با حکومت‌های طاغوتی پیش از انقلاب نیست و دیگر پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب در مراحل بعد از این مهم قرار می گیرد.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب،اظهار کرد: در بهمن ماه ۵۷، جهان شاهد تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود. قیام ملتی مصمم و یکپارچه با قلب هایی سرشار از عشق و ایمان. در بهمن ماه، رهبر بزرگ و نستوهی، پس از سال ها دوری از وطن، قدم بر خاک گلگون میهن گذاشت که آزادی و استقلال را نصیب امتی خداخواه کرد و بدین سان بهمن ۵۷ طلوع دوباره اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله را نوید داد.

 

وی در پایان گفت: در واقع دهه فجر سرآغاز و طلوع حقیقت تاریخی «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» بود.

 

کد خبر 1250958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha