افتتاح طرح دانش آموزی «شهید خرازی» در آران و بیدگل

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل از افتتاح طرح شهید خرازی در این شهرستان خبر داد.

علیرضا عابدی در گفت و گو با خبرنکار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح آزاد سازی و مردمی سازی مجموعه های ورزشی با عنوان طرح شهید خرازی با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، دانش آموزان و خانواده آن ها در آران و بیدگل افتتاح شد.

 

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: این طرح در راستای اجرای اصل سوم و دهم قانون اساسی مبنی بر تربیت بدنی رایگان برای عموم مردم و خانواده ها همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و دهه مبارک فجر در سالن ورزشی بانو خسروی حسینی آران و بیدگل افتتاح شد.

 

عابدی ادامه داد: بر اساس این طرح روزهای پنج شنبه مادران و دختران و روزهای جمعه پدران همراه با پسران آران و بیدگلی در سالن ورزشی بانو خسروی به فعالیت ورزشی می پردازند.

 

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل اظهار داشت: این طرح با هدف فراگیر سازی و همگانی شدن ورزش و مشارکت خانواده ها در انجام فعالیت های ورزشی و تقویت بنیان خانواده از طریق محیط ورزشی با کمک شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل همه هفته زیر نظر مربیان تربیت بدنی آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

 

عابدی گفت: همچنین در نظر داریم در آینده ای نزدیک این طرح را در تمامی سالن های ورزشی شهرستان آران و بیدگل برنامه ریزی و اجرا کنیم.

کد خبر 1250989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha