عدم توجه لازم به حوزه فرهنگ سازی و تبیین ارزش های اسلامی در جامعه

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه به حوزه فرهنگ سازی و تبیین ارزش های اسلامی در جامعه توجه کافی نمی شود، گفت: برخی از مسئولان به حوزه فرهنگ که اصل و اساس جلوگیری از آسیب های اجتماعی و اقتصادی محسوب می شود توجه لازم را ندارند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی -نماینده بشرویه، فردوس، طبس و سرایان در مجلس- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در بودجه فرهنگی به همه حوزه های خراسان جنوبی از جمله فرهنگی، آموزه های دفاع مقدس و استکبارستیزی توجه شده است.

 

نماینده بشرویه، فردوس، طبس و سرایان در مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم به موضوعات فرهنگی توجه خوبی در بودجه ۱۴۰۲ داشته است، افزود: به نسبت دولت قبلی این توجه به بخش فرهنگی افزایش یافته است اما هنوز نگاه به حوزه فرهنگ یک نگاه ضروری نیست.

 

وی در ادامه بیان کرد: هنوز برخی از مسئولان به حوزه فرهنگ که اصل و اساس جلوگیری از آسیب های اجتماعی و اقتصادی محسوب می شود توجه لازم را ندارند و در حوزه فرهنگ سازی و تبیین ارزش های اسلامی در جامعه متاسفانه گام بلندی برنداشته ایم و این بی توجهی ها باعث می شود تا هزاران برابر هزینه بدهیم.

 

حجت الاسلام نصیرایی با تاکید بر اینکه توجه به حوزه های فرهنگی باید افزایش یابد، گفت: اهمیت فرهنگ و توجه به آن متاسفانه هنوز در بین برخی از مسئولان در رده های میانی جا نیافتاده است و دولت ها و مجلس ها تغییر می کنند اما این افراد همواره وجود دارند.

 

نماینده بشرویه، فردوس، طبس و سرایان در مجلس به سیاست های دولت و مجلس جهت حمایت از پیام رسان های ایرانی اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی طی چند ماه اخیر در این حوزه آغاز شده است وحمایت های جدی تری از جهات مادی و معنوی خواهند شد.

 

وی در خصوص توجه بودجه به بحث جمعیت و فرزند آوری گفت: در این زمینه توجه کافی نشده است و در تلاش هستیم تا این ضعف ها را در بودجه ۱۴۰۲ برطرف کنیم.

 

 

کد خبر 1251024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha