بیان مشکلات بدون اعلام دستاوردهای نظام اشتباه است/ اقدامات خوب و امیدوارکننده ای در کشور در حال انجام است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه بیان مشکلات بدون اعلام دستاوردهای نظام کار اشتباهی است، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در حال انجام است و به زودی افتخارات بزرگی نصیب کشور می شود.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در رابطه با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه چیزی که بین دستگاه های حاکمیتی و بیشتر از آن در بین نمایندگان مجلس رایج است، این است که فقط ایرادات و مشکلات را بیان کنند. فکر می کنند اگر نقطه ضعف ها بیان کنند، رای آوری شان بهتر می شود. با سیاه نمایی سعی می کنند بین افکار عمومی وجهه کسب کنند اما این روش صددرصد اشتباه است.

 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه ما از آبروی نظام کم کنیم تا به آبروی خودمان اضافه کنیم، نتیجه عکس می دهد. ما باید دستاوردهای ارزنده نظام را صراحتا برای مردم اعلام کنیم و اگر در زمینه ای اقدام نشده است به جای انتقاد و بیان مشکل اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

وی تصریح کرد: اگر یک هفته نطق های نمایندگان مجلس را گوش دهید، افسردگی می گیرید و آن هم به دلیل اینکه تریبون دست آنهاست و هرچه می خواهند می گویند و به جای طرح دستاوردهای نظام فقط مشکلات را بیان می کنند.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم؛ ما را وکیل خود قرار داده اند تا مشکلات آنها را حل کنیم نه اینکه مشکلات را بزرگ نمایی کنیم. قطعا اگر ما در طول این 44 سال ضعیف بودیم کشورها و دشمنان تا الان ما را از بین برده بودند. اگر ضعیف بودیم نیاز نبود این همه کشور علیه ما یک جا جمع شوند. امروز جمهوری اسلامی ایران یک طرف است و این همه ابرقدرت طرف دیگر هستند.

 

وی گفت: اگر ما امروز ضعیف و دستاوردی نداشتیم نیاز نبود این همه کشور جمع شوند تا ما را زمین بزنند.

 

ابوترابی تاکید کرد: خوشبختانه اقداماتی که در حال انجام است بسیار امیدوارکننده است. دولت سیزدهم اقدامات خوبی را برای بحث جهش تولید مسکن و تولید خودرو شروع کرده است و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور بتوانیم به نتایج مطلوب در این زمینه برسیم و افتخارات بزرگی را نصیب کشور کنیم.

کد خبر 1251032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha