برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «‌سیاست علوی» در جهرم

امیرزاده از برگزاری مسابقه کتابخوانی ‌«سیاست علوی» به صورت سراسری ویژه اقشار مختلف جهرم به همت اداره کتابخانه های عمومی و دفتر امام جمعه این شهرستان خبر داد.

مجتبی امیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد سراسر نور و سرور حضرت امیرالمومینن (ع) مسابقه کتابخوانی از کتاب «سیاست علوی» نوشته‌ آیت الله حاج سیدحسین آیت اللهی(ره) برگزار می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم افزود: این مسابقه به شکل الکترونیکی و با مشارکت امور فرهنگی دفتر امام جمعه جهرم، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم و بنیاد فرهنگی پژوهشی پیمان غدیر برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم علاقه‌مندان در تمام رده های سنی آزاد است، بیان کرد: شرکت‌کنندگان پس از مطالعه‌ کتاب به ۲۰ سوال چهارگزینه‌ای طرح شده پاسخ می دهند.

 

امیرزاده عنوان کرد: افراد می توانند برای شرکت در این مسابقه با مراجعه به سایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم به فایل مربوط به متن کتاب دسترسی و پس از دانلود و مطالعه آن به سوالات پاسخ دهند.

 

وی به برترین های این مسابقه کتابخوانی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در پایان نیز پس از قرعه کشی به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی جهرم گفت: همچنین برای تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت در مسابقه از سوی این اداره صادر می شود.

 

وی اضافه کرد: فرایند ثبت نام برای اخذ گواهی شرکت در مسابقه و نتایج نهایی مسابقه از طریق سایت  www.jahrompl.ir  اعلام می شود.

 

امیرزاده در پایان گفت: نتایج قرعه کشی مسابقه کتابخوانی «سیاست علوی» روز ۱۷ اسفند مصادف با میلاد حضرت قائم (عج) و سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور منتشر می شود.

کد خبر 1251050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha