اجرای پویش «سفره پدری» در بیرجند

کفاشی گفت: پویش «سفره پدری» به پیروی از سیره حضرت علی (ع) در بیرجند در حال اجرا است و در این راستا تاکنون ۳۵۰ پُرس غذای گرم به کمک مردم این شهرستان توزیع شده است و این طرح تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

حجت کفاشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون مهدی یاران خراسان جنوبی تصمیم گرفته است تا به پیروی از حضرت علی(ع) به اطعام نیازمندان بپردازد.

 

مسئول کانون مهدی یاران خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری پویش «سفره پدری» گفت: اجرای این پویش همزمان با ولادت حضرت علی (ع) در بیرجند آغاز شده است و طبخ غذا بر عهده مردم و خیرین و توزیع آن بر عهده کانون مهدی یاران قرار دارد.

 

وی ادامه داد: هر خانواده می تواند غذایی که مورد نظرش است را در منزل تهیه و طبخ کند و به کانون مهدی یاران استان جهت توزیع آن بین نیازمندان شناسایی شده در سطح بیرجند اطلاع دهد.

 

کفاشی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این پویش تاکنون ۳۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان بیرجندی توزیع شده است، افزود: این طرح ادامه دار خواهد بود و هر هفته بین نیازمندان با کمک مردم و خیرین بیرجندی توزیع خواهد شد.

 

مسئول کانون مهدی یاران خراسان جنوبی در پایان گفت: امیدواریم مردم بیرجند همچون گذشته با پیروی از سیره حضرت علی (ع) در زمینه اطعام ایتام و نیازمندان این کانون را همراهی کنند.

کد خبر 1251076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha