۲۰ فیلم جشنواره بین المللی فجر در گیلان اکران می‌شود + جدول

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اکران ۲۰ فیلم جشنواره فجر در رشت خبرداد و گفت: امروز شاهد اکران فیلم‌های « چرا گریه نمی‌کنی؟»، « جنگل پرتقال» و «عطرآلود» برای علاقمندان به جشنواره فیلم فجر هستیم.

رضا ثقتی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اکران چهل ‌و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گیلان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده امسال ۲۰ فیلم از ۲۴ فیلم جشنواره فیلم فجر معادل ۸۵ درصد فیلم‌ها در رشت اکران می‌شود.

 

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌ها از روز گذشته(۱۷ بهمن) در رشت آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد افزود: سینما سپیدرود، سینما ۲۲ بهمن و تالار مرکزی رشت پذیرای علاقمندان به این جشنواره در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ است.

 

ثقتی اذعان کرد: در اولین روز این جشنواره سه فیلم  «آه سرد» از ناهید عزیزی،  «هوک» حسین ریگی، «یادگار جنوب» از پورامیری و دوماری و « سرهنگ ثریا» لیلی عاج به روی پرده نقره‌ای سینما رفت.

 

وی با اشاره به اکران سه فیلم در دومین روز از جشنواره اعلام کرد: امروز نیز شاهد اکران فیلم‌های « چرا گریه نمی‌کنی؟» علیرضا معتمدی،« جنگل پرتقال» آرمان خوانساریان و «عطرآلود» هادی مقدم دوست برای علاقمندان به جشنواره فیلم فجر هستیم.

 

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی «اتاقک گلی»، «آه سرد»، «آن‌ها مرا دوست داشتند»، «بعد از رفتن»، «پرونده باز است»، «در آغوش درخت»، «روایت ناتمام سیما»، «شماره ۱۰»، «غریب»، «کاپیتان»، «گُل‌های باواردِه»، «وابل»، « هایپاور »، «‌ هفت بهار نارنج» از دیگر فیلم‌های این جشنواره هستند که در رشت اکران می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند بلیت‌های جشنواره را به صورت برخط و از طریق سامانه آی تیکت iticket.ir، ایران تیک irantic.con و گیشه هفت  gisheh.ir تهیه کنند.

 

 

 

کد خبر 1251090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha