اجتماع سربازان ولایت در یادواره «تنها شهید انقلاب حسین آباد» آران و بیدگل

یادواره «تنها شهید انقلاب روستای حسین آباد» آران و بیدگل همراه با اجتماع سربازان دهه هشتادی و نودی ولایت در این روستا برگزار شد.

«قربانعلی اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر، یادواره شهید انقلاب «علی قاسمی» در روستای حسین آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام حسین آباد آران و بیدگل افزود: در این مراسم معنوی که با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان محلی آران و بیدگل و نماینده ولی فقیه در منطقه فرهنگی کاشان برگزار شد، مدیر حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران "امیر سرتیپ احمد حیدری "به روایت گری پرداخت.

 

اکبری ادامه داد: این یادواره با اجتماع بزرگ سربازان ولایت (دهه هشتادی ها و نودی ها) و با حضور حاج ابوذر روحی همراه با همخوانی سرود سلام فرمانده و با اجرای وحید مدرس زاده برگزار شد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام حسین آباد آران و بیدگل افزود: در بخش دیگری از این مراسم از خانواده شهید علی قاسمی تنها شهید انقلاب این روستا و دیگر شهدا تجلیل شد.

 

اکبری افزود: تجلیل از خیر بزرگوار روستا "حاج دیدار اکبری "و" امیر حسین اکبری نژاد" به عنوان رسانه فعال در تبلیغات گسترده یادواره تنها ترین شهید انقلاب حسین آباد، بخش کویرات از دیگر برنامه های این یادواره بود. در پایان مراسم حاج ابوذر روحی جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا در حرم مطهر شهدای گمنام حسین آباد کویرات حضور یافت.

 

این مراسم به همت هیئت رزمندگان اسلام حسین آباد کویر، اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، بنیاد شهید و امور ایثارگران، پایگاه بسیج امام علی( ع) و پایگاه بسیج حضرت ام البنین( س) در حسینیه باب الحوائج این روستا برگزار شد.

کد خبر 1251094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha