تجلیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از دهه هشتادی و نودی های معتکف

امروز (۱۷ بهمن ماه) محفل انس با قرآن کریم با تجلیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از معتکفین دهه هشتادی و نودی در مسجد پیامبر اعظم (ع) شهر جیرفت برگزار شد.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان امروز (۱۷ بهمن ماه) محفل انس با قرآن کریم با تجلیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از معتکفین دهه هشتادی و نودی در مسجد پیامبر اعظم (ع) شهر جیرفت برگزار شد.

 

بهرام مسلمی مهنی در حاشیه این محفل نورانی، اعتکاف را فرصتی مغتنم برای جلای قلب های خسته، دانست و گفت: این مراسم معنوی زمینه انس بیشتر نوجوانان و جوانان با مساجد را فراهم کرده و فرصتی شد تا آنها از ارزش های معنوی بهره مند شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اعتکاف را روزنه ای برای جذب قشر خاکستری و تقویت اعتقادات و باورهای دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: جذب نوجوانان و جوانان نیازمند نقشه راهی است که اعتکاف یکی از این راه ها است.

 

وی با بیان اینکه اعتکاف از رویش های معنوی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این مراسم معنوی می تواند ابزاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و خنثی سازی توطئه آنها باشد.

 

مسلمی مهنی اظهار کرد: علی رغم حجم گسترده تهاجم فرهنگی بیگانگان، امسال شاهد حضور پررنگ اقشار مختلف به ویژه دهه هشتادی و نودی ها در مراسم معنوی اعتکاف هستیم.

 

گفتنی است؛ در این محفل نورانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدایایی به رسم یادبود به ۱۰ نفر از دانش آموزان ممتاز در رشته های قرآنی صوت، لحن و قرائت تقدیم کرد.

کد خبر 1251095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha