برگزاری سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی تفسیر موضوعی شهید صدر

سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی تفسیر موضوعی شهید صدر با عنوان «اصطلاح‌شناسی تفسیر موضوعی شهید صدر» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ پژوهشگاه تخصصی شهید صدر، سلسله درس‌گفتارهای تفسیر موضوعی شهید صدر را برگزار می‌کند. نشست سوم از سلسله نشست‌های تخصصی تفسیر موضوعی شهید صدر با عنوان «اصطلاح‌شناسی تفسیر موضوعی شهید صدر» برگزار می شود.

در این نشست حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین سعید بهمنی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی چهارشنبه، ۱۹ بهمن ساعت ۱۶ سخنرانی می کند.

بنابراین گزارش سلسله درس‌گفتارهای تفسیر موضوعی شهید صدر از سوی پژوهشگاه تخصصی شهید صدر با همکاری اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران برگزار می شود. 

علاقه مندان برای حضور در نشست به صورت حضوری باید به  اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و كتابخانه ملی واقع در اتوبان حقانی، خروجی كتابخانه ملی مراجعه نمایند و به از طریق لینک 

 https://www.skyroom.online/ch/saman2/460-5042-heyat.school/ در نشست به صورت غیر حضور شرکت نمایند.

لازم به ذکر است سلسله درس‌گفتارهای تفسیر موضوعی شهید صدر با سرفصل‌های متنوع، در 12 جلسه به صورت حضوری و مجازی در بهمن ماه برگزار می‌شود. در مجموع این سلسله نشست‌ها تاریخچه و پیشینه تفسیر موضوعی شهید صدر، تفسیر موضوعی در نظام اندیشه شهید صدر، ویژگی‌ها و نوآوری‌ها در تفسیر موضوعی شهید صدر، اصطلاح‌شناسی تفسیر موضوعی شهید صدر، فرایندشناسی، تفسیر موضوعی شهید صدر، بررسی کاربست‌های تفسیر موضوعی شهید صدر، کارکردشناسی تفسیر موضوعی شهید صدر در حوزه علوم انسانی و نظام اجتماعی، تفسیر موضوعی شهید صدر و دانش هرمونتیک و بررسی نقدهای تفسیر موضوعی شهید صدر مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

 

کد خبر 1251106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha