بیش از ۲هزار دانش آموز مازندرانی معتکف شدند|تیر دشمن به سنگ خورد

تقی زاده به فعالیت دشمن برای ایجاد فاصله بین دهه نودی ها و دهه هشتادی ها با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری دانش آموزان در اعتکاف به درستی نشان داد نسل نو علقه ای خاص به انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر امامین انقلاب دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمد تقی زاده-مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا استان مازندران- امروز (۱۷بهمن) در گفتگو با خبرنگاران ضمن تحسین همت والای دانش آموزان به ویژه دهه هشتادی ها و دهه نودی ها برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف اظهار کرد: اعتکاف امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت برگزار شد و  ۶۱ مسجد از بین ۲۵۷ مسجد میزبان معتکفین استان مازندران شاهد حضور حداکثری دانش آموزان معتکف هستند البته اعتکاف دانش آموزی در ۲۱ مسجد به صورت اختصاصی با حضور دانش آموزان دختر و پسر درحال برگزاری است.

 

وی  با بیان اینکه امسال با گذشت بیش از دو سال از همه گیری کرونا شاهد حضور ۲هزار و ۷۲۰دانش آموز معتکف در مساجد استان هستیم، افزود: شرایط حضور دانش آموزان استان به همت و با پیگیری های فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت در مراسم های معنوی اعتکاف رجبیه فراهم شد .

 

تقی زاده به استقبال چشمگیر دهه نودی ها و دهه هشتادی ها از اعتکاف اشاره کرد و گفت: این حضور با شور و شعور به نوعی نوید و امید به آینده است بدین معنی که دانش آموزان امروز بیشتر از نسل های گذشته دین خواه و دین دار هستند.

 

وی به فعالیت دشمن برای ایجاد فاصله بین دهه نودی ها و دهه هشتادی ها با انقلاب اسلامی و تضعیف اعتقادات دینی این نسل اشاره کرد و خاطرنشان شد: حضور حداکثری دانش آموزان در اعتکاف دانش آموزی به درستی نشان داد نسل نو علقه ای خاص به انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر امامین انقلاب دارند و تیر دشمن به سنگ خورد.

کد خبر 1251130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha