راه اندازی دو مرکز خبری در تهران و مسکو

در پی امضای یادداشت تفاهم همکاری میان وزیر ارشاد و معاون توسعه دیحیتال، ارتباطات رسانه های گروهی فدراسیون روسیه دو مرکز خبری در تهران و مسکو راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، چهارمین نشست کارگروه همکاری های رسانه ای ایران و روسیه ظهر امروز دوشنبه ۱۷ بهمن با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بلا حرسکووا، معاون توسعه دیحیتال، ارتباطات رسانه های گروهی فدراسیون روسیه در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در این نشست یادداشت تفاهم  همکاری های رسانه ای ایران و روسیه به امضا طرفین رسید.

 


محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت: امروز ایران و روسیه اماج حملات رسانه ای رقیب هستند؛ روسای محترم جمهور دو کشور در ملاقات هایی که داشتند تاکیدشان بر گسترش روابط فرهنگی بوده است؛ بر اساس فعالیت های متدوال و دیپلماتیک دو مرکز فرهنگی در تهران و مسکو راه اندازی بشود که مجموعه فعالیت های خبری دو کشور را جلو ببرد . رییس حمهور این مرکز را در تهران و مسکو با همکاری اقای پوتین افتتاح می کند.

 


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد:  من دورنمای ارتباطات رسانه ای دو کشور را بسیار روشن می بینم و از تمامی بزرگوران هیات ایرانی و روس انتظار دارم این تفاهم نامه را پیگیری کنید تا نمونه ای موفق اژ تعاملات رسانه ای دو کشور باشیم.

 


محمد مهدی اسماعیلی با آرزوی موفقیت برای هیات روسی از آنها خواست در فرصتی که در تهران هستند از جشنواره های فرهنگی و هنری بازدید کنند.

کد خبر 1251152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha